پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت با برنامه ریزی حرفه ای در تلاش هستیم تا میانگین کسب دو امتیاز از هر دیدار را تا پایان فصل لیگ برتر فوتبال حفظ کنیم.

فرشید گل زاده با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات گفت: مسائل فنی باشگاه را برانکو ایوانکوییچ تحلیل می کند و تصمیم گیری در خصوص مسائل فنی برعهده اوست.
وی با بیان اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس از تصمیمات فنی برانکو حمایت می کنند، افزود: برانکو به برنامه ریزی و بازیکنان نگاهی کاملا حرفه ای دارد و برای تک تک بازیکنان برنامه ریزی دارد و همزمان به برنامه های کلان باشگاه نیز توجه دارد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرخ پوشان بدنبال آن هستند تا هر روز بهتر از روز قبل باشند، اظهار داشت: پرسپولیس در فصل جاری هم از نظر فنی و هم از نظر زیرساخت های کار حرفه ای و باشگاه داری موفق بوده و هم اکنون از نظر شفافیت مالی و ثبات مدیریتی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.
گل زاده به ایجاد ساختارهای مالی و اقتصادی برای سرخ پوشان اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با پشتوانه سازی مالی برای باشگاه خیال هواداران را راحت کنیم؛ از سوی دیگر طرح های متعددی را برای افزایش درآمدزایی باشگاه دنبال می کنیم و خوشبختانه در یکی از بهترین دوران های باشگاه پرسپولیس قرار داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)