در دیدار تیم های فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی با تیم منتخب پیشکسوتان جنوب غرب تهران از خانواده دو شهید ورزشکار، نفر سوم بازی های پارالمپیک لندن و سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تجلیل شد.

به گزارش فارس ، به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، در این دیدار که صبح روز پنجشنبه 7 شهریور در ورزشگاه هویزه تهران برگزار شد دو تیم رسانه ورزش و منتخب جنوب غرب تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم جنوب غرب به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

 

تیم فوتبال رسانه ورزش که با حمایت شرکت نفت سپاهان – اسپیدی – در دیدارها و برنامه های خیریه به میدان می رود، این دیدار را به مناسبت سالروز تولد جهان پهلوان تختی و گرامیداشت هفته مرام پهلوانی برگزار کرد و در ترکیب خود از دو بازیکن مهمان (بهنام ابوالقاسم پور مهاجم پیشین پرسپولیس و ابراهیم میرمحمدی مدافع پیشین سایپا) استفاده کرد. ابوالقاسم پور زننده تنها گل تیم رسانه ورزش بود.

 

برای تیم پیشکسوتان جنوب غرب تهران نیز که هدایتش بر عهده حمید استیلی بود، پایان رافت، نقی نایبی و حسین حسینی گلزنی کردند. در این تیم بازیکنانی چون مرتضی فنونی زاده، نجم الدین بخشی، محمد نوازی، ضیا عربشاهی، مهدی فنونی زاده، حسین کاظم زاده، امیر آندستا و … به میدان رفتند.

 

برای تیم رسانه ورزش هم امین پاریاب، علیرضا خلیفه، سیامک خاجی، مرتضی احمدی، سیامک آقایاری، محمدحسین میثاقی، رضا خسروی، حمید عباسی، علیرضا اکبری خرم، مهدی محمدی، پیام پارسایی و مهدی نفر با هدایت محمود کلهر به میدان رفتند. فردوسی پور، سیانکی، نجف زاده، توتونچی، موسوی نژاد، لشگری، ساروخانیان، کیاحیرتی و .. هم از غایبان تیم رسانه ورزش بودند.

 

قبل از شروع این دیدار از سوی اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران از خانواده شهیدان قیانوری و خالقی پور تجلیل شد. حسین طلا نماینده تهران در مجلس شورای که یکی از مهمانان ویژه این دیدار بود لوح یادبودی به خانواده این دو شهید اهدا کرد. ضمن اینکه حسین خبیری سرپرست اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران از اقدامات تیم رسانه ورزش تجلیل کرد.

 

در پایان این دیدار همچنین از حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تجلیل شد. ضمن اینکه از محمدعلی یاری دارنده مدال برنز پرتاب دیسک بازی های پارالمپیک 2012 لندن تجلیل شد.

 

تیم فوتبال رسانه ورزش که انجام دیدارها و برنامه های خیریه را در اولویت کارهای خود قرارداده است روز 31 مرداد با ضمن حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان، در دیداری خیریه به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان و هنرمندان تبریز رفته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)