یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس گفت: من احساس کردم اگر در تیم حضور داشته باشم، شرایط برای تیم مهیا نخواهد بود.

یحیی‌ گل‌محمدی در گفتگو با یک شبکه اینترنتی در برنامه کارشناسی بازی ایران – ژاپن در مورد پایان کارش‌ در پرسپولیس عنوان کرد: چهار سال خوب داشتم و نتایج مان نسبتا خوب بود. خدا کمک کرد و هواداران حمایت کردند و نتایج خوبی گرفتیم اما با انتظاراتی که از تیم پرسپولیس وجود دارد، من احساس کردم اگر در تیم حضور داشته باشم، شرایط برای تیم مهیا نخواهد بود.

یحیی با اشاره به شرایط جدایی از پرسپولیس اظهار داشت: احساس کردم اگر نباشم بهتر و به نفع تیم است. نمی‌خواهم زیاد در مورد جزئیات و شرایطی که بود صحبت کنم، اما در هر صورت امیدوارم هرجایی که هستم، به جوانان و فوتبال کشورم کمک کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا از اوسمار حمایت می‌کند، گفت: فکر می‌کنم زیاد دوست ندارم در مورد این مسائل و شرایط پرسپولیس صحبت کنم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی برای تیم خواهد افتاد و امیدوارم اتفاق بیفتد.

سرمربی سابق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان پرسپولیس دلخوری دارد، توضیح داد: ببینید بحث دلخوری نیست. بحث این است که در تیم بزرگ باید شرایط برای همکاری وجود داشته باشد و این شرایط برای من وجود نداشت. این شرایط را برای من مهیا نکردند و چیزی نبود که احساس کنم که همه می‌خواهند این تیم موفق شود.

وی در پایان گفت: شاید مشکل از وجود من بود و من با توجه به تصمیمی که گرفتم، خواستم جدا شوم. بعد از رفتن من هم شرایط اردو و خرید بازیکن بهتر شد و برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)