سرمربی پرسپولیس گفت:باید از همه هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم آنها را با حضور گرم و پرشورشان خوشحال‌شان کنیم و شرمنده هستیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان که به برتری یک بر صفر میهمان انجامید، گفت: قبل از هر چیزی باید از همه هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم آنها را با حضور گرم و پرشورشان خوشحال‌شان کنیم و شرمنده هستیم.

وی اضافه کرد: در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تأثیر حریف بودیم. با 10 نفره شدن تنبیه شدیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه‌ای برابر سپاهان داشتند. شرایط برای بازی کردن در این نیمه سخت شده بود و موقعیتی به حریف ندادیم. در دقایقی گل خوردیم که نمی‌توانستیم جبران کنیم. به عملکرد نیمه دوم بازیکنانم افتخار می‌کنم. شکست بد موقعی بود و کارمان را برای قهرمانی سخت کرد و فاصله امتیازی زیاد شد. نباید ناامید شویم و باید بیشتر کار کنیم و چیزی که از بازیکنان می‌خواهم این است که با تلاش زیاد ناامید شوند و فکر نکنند قهرمانی از دست‌شان رفته است. به آینده امیدوار هستیم که بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی تصریح کرد: خبر خاصی ندارم و باید MRI‌ بگیرد. او از ناحیه گردن دچار مصدوم شد و هنوز در بیمارستان است.

گل‌محمدی در خصوص مشکلات مالی باشگاه و عدم دریافتی دستیاران خارجی‌اش گفت: بازی را باخته‌ایم و نتوانستیم امتیاز بگیریم، به همین دلیل فکر نمی‌کنم صحبت‌هایم در این رابطه خریدار و گوش شنوایی داشته باشد. در هر باشگاهی که تیمش می‌خواهد قهرمان شود و روزهای خوبی برای هواداران بسازد، همه باید وظیفه‌شان را درست انجام دهند. فعلاً درباره این بحث‌ها صحبتی ندارم و باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی درباره اینکه در چند دیدار گذشته به دلیل برخی ناراحتی‌ها در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کرد و اکنون که به نشست آمده، چه گلایه‌هایی دارد، گفت: اتفاقاتی در چند ماهه اخیر افتاد. نمی‌خواهم مسائل را باز کنم، هم داخل تیم، هم بیرون و هم بابت وضعیتی که در داوری داشتیم، یکسری مسائل وجود دارد. از داوری ضربه خورده‌ایم و در بحث اشتباهات داوری تیم ما قطعاً در صدر جدول قرار دارد.

گل‌محمدی ادامه داد: تیم ما شکست خورده و اگر بخواهیم حرفی بزنیم شاید کسی اهمیتی به این مسائل ندهد ولی نمونه‌اش را باید بگویم. در پنج دقیقه بازی آخر امروز داور دو خطای راحت را به سپاهان هدیه داد. بازیکن روی سر کمال کامیابی‌نیا سر زده ولی خطای بازیکن ما را گرفت یا عیسی آل‌کثیر از بازیکن حریف رد شد ولی خطای عیسی را گرفت. در این دقایق، تیم ما تحت فشار بود و داور خیلی راحت بازی را به سپاهان داد. شاید کسانی که در استادیوم یا تلویزیون این مسائل را می‌دیدند، متوجه نشوند ولی ما که در فوتبال حضور داریم، متوجه می‌شویم. صحنه‌های زیادی بود ولی من درباره این پنج دقیقه آخر مثال زدم. در جاهایی که می‌توانست آوانتاژ بدهد، نداد یا سخت‌گیرانه قضاوت کرد. این دو مورد را حتماً ببینید. خیلی راحت بازی را به حریف دادند. نمی‌خواهم درباره بحث‌های گذشته صحبت کنم و در شروع صحبت‌هایم گفتم که شرمنده هواداران هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به فاصله امتیازی تیمش با سپاهان در لیگ برتر ، آیا تمرکزشان بیشتر روی مسابقات جام حذفی خواهد بود، یادآور شد: برای هر دو جام یک کار را باید انجام دهیم؛ اینکه تمرکز کنیم و بجنگیم. درست است که فاصله زیاد شده ولی تسلیم و ناامید نمی‌شویم. از هر دو جام نمی‌گذریم و تنها راهی که می‌توانیم انتخاب کنیم تلاش کردن است.

گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که به نظر می‌رسید شاگردانش در باد پیروزی جام حذفی مقابل سپاهان خوابیده بودند، گفت: قبل از بازی اتفاقات بدی برای ما افتاد، از جمله مصدومیت و بیماری بازیکنان. برخی از بازیکنان نیمکت نشین در حد 5 دقیقه می‌توانستند بازی کنند. مصدومیت و بیماری‌های بد موقع به ما ضربه زد، به همین دلیل کارمان سخت شد. متأسفانه شرایط خوبی روی نیمکت نداشتیم و بازیکنان مثل وحدت هنانوف و گولسیانی در حد پنج دقیقه می‌توانستند بازی کنند. ضمن اینکه سپاهان در نیمه اول خوب بازی کرد و تحت تأثیر آنها قرار گرفتیم. پس از 10 نفره شدن خوب بازی کردیم ولی در دقایقی گل خوردیم که نمی‌توانستیم جبران کنیم.

وی در خصوص عجیب و غریب بودن مصدومیت بازیکنان پرسپولیس از جمله سعید صادقی و شیخ دیاباته یادآور شد: محمد عمری مصدومیت مزمن دارد و پس از استراحت خوب می‌شود ولی دوباره به او فشار وارد می‌شود. مصدومیت، جزیی از کاری است که بازیکنان با آن درگیر می‌شوند. متأسفانه مصدومیت برخی از بازیکنان‌مان طولانی شد. کار را واقعاً سخت کرد ولی با توجه به تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای ریکاوری و رساندن مصدومان وجود دارد. مصدومیت جزیی از فوتبال و اجتناب ناپذیر است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه احساس می‌شود بین بازیکنان نیمکت‌نشین و اصلی فاصله زیادی وجود دارد، گفت: زیاد اعتقادی به این مسئله ندارم. بازیکنانی که داریم شرایط برابری دارند. در هر تیمی سه چهار بازیکن ممکن است ممتاز باشند. بازیکنانی که بیشتر بازی کرده‌اند بیشتر در شرایط بازی قرار گرفته‌اند و اعتماد به نفس دارند. وقتی تغییراتی بوجود می‌آید و بازیکن وارد زمین می‌شود از شرایط بازی به دور است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)