سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیشتر از آنچه فکرش را می کردیم حساسیت بازی زیاد بود.

یحیی گل محمدی بعد از برد یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری اظهار داشت: سه امتیاز مهمی به دست آوردیم و بازی های آخر نیم فصل و فشردگی مسابقات طوری است که هم باید نتیجه بگیرید و هم خودت را بالای جدول نگه دارید. حساسیت بازی زیاد بود و بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردیم.

*این برد را مدیون این هواداران هستیم

گل‌محمدی ادامه داد: قبل از بازی این مسئله را به بازیکنان گوشزد کرده بودم. بازی را هم خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. کنترل بازی دست‌مان بود. خوب بازی را مدیریت کردیم ولی در آخر به خاطر همین بحث فشردگی مسابقات مجبوریم به فکر بازی بعد هم باشیم. به همین خاطر در نیمه دوم کمی ناهماهنگ‌تر نسبت به نیمه اول شدیم. اما خوشحالیم از گرفتن سه امتیاز؛ نساجی هم با دل‌ و جانش بازی کرد. شرایط‌شان در جدول به گونه‌ای بود که باید امتیاز می‌گرفتند. خیلی دونده و با شجاعت زیادی بازی کردند. از هواداران هم باید تشکر کنم که در این باد و سرما آمدند و تیم را تشویق کردند. بخش زیادی از این سه امتیاز و شاید همه آن را مدیون این هواداران هستیم. همچنین هواداران خانم که هر موقع در ورزشگاه هستند از آنها انرژی بیشتری می‌گیریم از تک‌تک‌شان واقعاً تشکر می‌کنم.

*این برنامه فشرده خیلی سخت است

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض اسماعیل‌فر و وحدت حنانوف گفت: صحبت کردم. ما فکر بازی بعد هم هستیم سه روز دیگر هم دوباره بازی داریم به خاطر این برنامه فشرده که تنظیم شده من خودم دوست دارم بازی‌ها فشرده باشد و از آن استقبال می‌کنم ولی اینقدر فشرده خیلی سخت است.

*پرسپولیس می‌تواند یک انتخاب خوب برای لوکادیا باشد

وی در مورد احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و پست‌هایی که در فضای مجازی این بازیکن می‌گذارد، عنوان کرد: صحبت خاصی در موردش نشده است. این پالس‌های مثبتی که می‌گویید فقط در فضای مجازی دیده می‌شود در واقعیت هیچ تماسی نداشته‌ایم. اگر بیاید ما او را می‌خواهیم. نمی‌دانم شرایط قراردادی‌اش چگونه است. پرسپولیس می‌تواند یک انتخاب خوب برایش باشد بیشتر از آنکه به نفع پرسپولیس باشد حضورش به نفع خودش است.

دوران سختی را طی می‌کنیم ولی کسب 3 امتیاز را یاد گرفتیم و بلدیم
وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پرسپولیس امروز صلابت همیشگی را نداشت و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد؟»، گفت: بله! من بعد از بازی زیاد خوشحال نبودم. از سه امتیاز واقعاً خوشحالم، ولی ما نیمه دوم باید بتوانیم گل بزنیم. توپ‌گیری‌های خوبی هم داشتیم و محمد عمری نیز یک دروازه خالی را گل نکرد. ما در نیمه دوم پرس‌ خوبی داشتیم. باید بعد از اینکه از حریف توپ می‌گیریم انتخاب پاس‌مان خوب باشد. ما در بخش انتقال توپ ضعیف عمل کردیم. در نتیجه هم وقتی حریف توپ می‌گرفت کار برای ما سخت می‌شد و باید برمی‌گشتیم و دفاع می‌کردیم. این اتفاق چند بار در زمین افتاد، ولی در هر صورت هنوز کار داریم و شاید هنوز با تیمی که خودم دوست دارم و به چیزی که باید برسیم از لحاظ تاکتیکی و بدنی نرسیدیم. شاید بابت فشردگی مسابقات و مشکلاتی که از ابتدای فصل بود، به‌خصوص در بخش آسیایی انرژی زیادی از ما گرفته شد. یک دوران سختی را طی می‌کنیم ولی کسب سه امتیاز را یاد گرفتیم و بلدیم. بعضی از بازیکنان تجربه خوبی دارند و می‌توانند خوب مدیریت کنند تا بازی را ببریم؛ نمونه آن بیرانوند، رفیعی و عالیشاه هستند که تجربه خوبی دارند.

این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد که با یک موقعیت بازی را می‌بریم
«سرمربی نساجی اعتقاد داشت پرسپولیس یک موقعیت بیشتر نداشت و همان را تبدیل به گل کرد.»، خبرنگاری این نکته را به گل‌محمدی یادآور شد و از او پرسید: «نگاه شما به بازیکنان پایه چطور است؟» که سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال توضیح داد: این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد که با یک موقعیت بازی را می‌بریم، ولی اینطور نبود. ما فرصت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم هم تک به تک محمد عمری مشخص بود. مربیان پایه بازیکنان خوبی را استعدادیابی کردند و از همه آنها تشکر می کنم. زحمات زیادی کشیدند تا تیم خوبی بسازند و ما هم سعی کردیم از این بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم. خودم دوست دارم که تیم بتواند از پایه‌ها بازیکن بگیرد و استفاده کند.

سرلک قطعاً در نیم‌فصل دوم با ما نیست
گل‌محمدی راجع به موضوع سربازی محمد عمری و میلاد سرلک هم اظهار داشت: میلاد سرلک قطعاً این اتفاق برایش افتاده و نمی‌تواند در نیم‌فصل دوم ما را همراهی کند. عمری هم طی صحبتی که با او کردم به نظرم بتواند با ما ادامه دهد. اطلاع دقیقی درباره او ندارم. اگر به سربازی رفتند که خدمت مقدس سربازی است و هر کسی به این دوران می‌رسد، باید آن را طی کند. ما باید سعی کنیم در نیم‌فصل دوم بازیکنان جایگزین پیدا کنیم؛ هر چند خیلی سخت است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

نیم‌فصل امسال به اندازه 2 فصل بر من گذشت
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران نگران بردهای اقتصادی پرسپولیس هستند، گفت:‌ من این همه مربیگری کرده‌ام هیچ وقت یادم نمی‌آید که با این همه مشکلات بخواهیم فصل را شروع کنیم و مصدومیت‌هایی که برای خیلی از بازیکنان به وجود آمد از امیری که تقریباً نیم فصل اول را از دست داد. مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و در مقاطع مختلف عالیشاه، ترابی و سرلک مصدوم شدند. مشکلات سرماخوردگی بازیکنان بود. در مقطعی 15-16 بازیکن ما مریض شدند. نیم‌فصل خیلی سختی را گذراندیم. احساس می‌کنم نیم‌فصل اول امسال به اندازه دو فصل بر من گذاشته‌ است تعطیلات زیاد، وقفه‌های طولانی‌مدت، خیلی اذیت شدیم در مورد جزئیات نمی‌خواهم صحبت کنم نیم‌فصل زیادی را گذراندیم. هنوز یک بازی دیگر با مس رفسنجان داریم و کارمان تمام نشده است. ا‌ن‌شاءالله بتوانیم در تعطیلات روندی را بگذرانیم که منجر به تقویت تیم شود این خیلی مهم است و برای آن کسی که به تیم می‌آید آرزوی موفقیت می‌کنم. 

باهویی در زمان گرم کردن مصدوم شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره وضعیت نبیل باهویی به خبرنگاران گفت: بیل باهویی قرار بود از ابتدا در بازی باشد، ولی متأسفانه در هنگام گرم کردن همسترینگش کش آمد و نتوانست به این دلیل بازی کند.

در مجموع تیم ملی خوب و باتجربه‌ای داریم
گل‌محمدی در پایان درباره تیم ملی ایران و پیش‌بینی‌اش از جام ملت های آسیا خاطر نشان کرد: ما در مجموع تیم خوب و باتجربه‌ای داریم. ما سختی و فشردگی‌اش را کشیدیم و از آن طرف امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)