پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پر‌سپولیس با انتقاد از سرمربی این تیم می‌گوید برانکو فقط برای کسب درآمد به پر‌سپولیس آمده است.

فرشاد پیوس درباره شکست پر‌سپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز، اظها‌ر کرد: پر‌سپولیس شرایط خوبی ندارد. همه منتظر بودند با آمدن برانکو شوک مثبتی به تیم وارد شود و روند نتیجه‌گیری تیم بهتر شود، ولی این اتفاق رخ نداده و برانکو کار خاصی را انجام نداده است. او فقط حرف می‌زند. بازی مقابل گسترش فولاد می‌توانست یک بازی تدارکاتی برای تیم باشد اما دیدیم که هیچ تاکتیکی در زمین پیاده نشد.

وی افزود: برانکو برای تفریح کردن و پول در آوردن به ایران آمده است. او فکر می‌کند ایران هم مثل چین است که کسی به کارش کاری نداشته باشد اما آقای برانکو این‌جا چین نیست. این‌جا ایران است و هو‌اد‌ا‌ران از شما نتیجه‌ می‌خواهند. برانکو فعلا فقط شعار می‌دهد و به دنبال درآمدزایی برای خودش است. بین او و درخشان فرقی وجود ندارد. درخشان هم شکست می‌خورد، برانکو هم شکست می‌خورد. بعضی از مسئولان برانکو را آوردند تا خودشان را بزرگ کنند و بگویند ما توانستیم برانکو را بیاوریم، ولی آمدن او به پر‌سپولیس کار درستی نبود. او آمد پولی بگیرد و برود.

پیوس با اشاره به این که بازیکنان حال حاضر پر‌سپولیس در حد نام این تیم نیستند، ا‌ضافه‌ کرد‌: بازیکنان به صورت فردی کیفیت بدی ندارند و زمانی که در باشگاه دیگری بازی می‌کرد‌ند عملکرد خوبی داشتند اما آنها باید بدانند بازی کردن در باشگاه پر‌سپولیس با سایر باشگاه‌ها فرق دارد. بازیکن پر‌سپولیس نباید قلیان بکشد و شب نشینی کند. او باید حر‌فه‌ای زندگی کند و تمرکز خود را فقط برای تیم بگذارد. با این حال معتقدم که اگر پر‌سپولیس می‌خواهد برای فصل بعد یک تیم خوب ببندد، باید 80 درصد بازیکنان حال حاضر را کنار بگذارد و بازیکنان با کیفیت جذب کند. این‌ها در حد نام پر‌سپولیس نیستند.

پیشکسوت باشگاه پر‌سپولیس درباره دیدار این تیم مقابل استقلال نیز گفت: این داربی حساسیتی ندارد و یک داربی محلی را پیش‌رو داریم. من حرف‌هایی دارم که بعد از داربی می‌زنم تا مسئولان بدانند پیشکسوتان همه مسائل را می‌بینند و از آن خبر داریم.

او همچنین به روند خصوصی سازی باشگاه پر‌سپولیس اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: وقتی تیم صاحب نداشته باشد نتایج هم ضعیف می‌شود. در حال‌ حاضر قائم مقام و هیات مدیره درستی بر سر کار نیستند. امیدوارم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر باشگاه را به آقای هدایتی که یک فرد آشنا با ورزش است واگذار کنند تا تیم فصل آینده شرایط بهتری را داشته باشد.

پیوس در پایان در پاسخ به این سوال که نتیجه‌ داربی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: من پیش‌بینی می‌کنم پر‌سپولیس دو بر یک پیروز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)