خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس ناخواسته ترسو و محتاط بازی کردند.

 یحیی‌ گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل داماش گیلان در نشست خبری اظهار داشت: پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم و بازیکنان ما روز همیشگی خود را نداشته باشند اما به نظرم آنها ناخواسته احتیاط کردند و البته داماش هم حفظ توپ خوبی داشت و این کار ما را سخت کرد و در بقیه دقایق از گل حفاظت کردیم. در نیمه دوم خوب کار کردیم و از تک گل خود حفاظت کردیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس دسته‌جمعی خوب پرس و دفاع نمی‌کند و فردی این کار را انجام  می‌دهد، گفت: حرف‌های شما را قبول دارم ما در پرس تیمی نسبتا ضعیف هستیم و باید توپ گیری بهتری انجام بدهیم و با توجه به سیستمی که بازی می‌کنیم  پرس کردن کمی سخت است ولی این نقیصه را برطرف می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد رضا حقیقی در خط هافبک و افت این بازیکن، گفت: او بازیکن جوانی است و در چند بازی گذشته فشار زیادی را تحمل کرده است و باید با او حرف بزنیم و او هنوز حقیقی نشده که هواداران انتظار دارند و باید به این بازیکن کمک کنیم.

وی در خصوص اینکه کریمی و مهدوی‌کیا به دربی می‌رسند یا خیر گفت: تصور می‌کنم آنها برسند و مشکل خاصی ندارند اما نظر پزشکان در این زمینه مهم است.

گل‌محمدی در مورد جام حذفی گفت: حرفی نمی‌زنم ولی مطمئن باشید یکی از فینالیست‌های جام حذفی پرسپولیس و شاید تیم دیگر سپاهان باشد.

وی در مورد اینکه چرا هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم خود را تشویق نمی‌کنند و علیه یکدیگر شعار می‌دهند، گفت: متاسفانه برخی مشکلات در بین تماشاگران هست که حل نشده است ولی نسبت به گذشته بهتر شده است و باید فرهنگ سازی توسط باشگاه‌ها انجام شود ولی این کارها درست نیست که تیم در حال بازی است و تماشاگران به مدیران عامل حرفی بزنند و توهین کنند. من این را زشت و بد می‌دانم.

وی در مورد اینکه با توجه به اینکه شرایط دیدار با استقلال کمتر از بازیکنان اصلی استفاده کردید، گفت: دیدید که همه بازیکنان را بازی دادیم زیرا سه امتیاز بازی برای ما حیاتی بود و با توجه به شرایط جدول باید خودمان را بالا بکشیم و اعتماد به نفس را به دست بیاوریم ولی بازیکنانم اذیت شدند و ناخواسته ترسو بازی کردند ولی در مجموع خوب بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد پنالتی گفت: آن صحنه پنالتی بود ولی نمی‌دانم که دروازه‌بان باید اخراج می‌شد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)