پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:پیروزی ارشمندی برای ما بود. با توجه به شرایط دو تیم در جدول این 3 امتیاز به ما کمک زیادی کرد.

یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس، گفت: پیروزی ارشمندی برای ما بود. با توجه به شرایط دو تیم در جدول این 3 امتیاز به ما کمک زیادی کرد. نیمه اول برای ما خیلی خوب بود و موقعیت‌های زیادی کسب کردیم که به گل تبدیل نکردیم در شروع نیمه دوم به حریف فضای بیشتری دادیم که آنها به دو موقعیت خوب رسیدند سپس بچه ها به خودشان آمدند و از فضای پشت دفاع حریف استفاده کردیم. تعویض‌های خوبی انجام دادیم بچه ها خوب عمل کردند و نتیجه را تغییر دادند. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنم. بازیکنان ما لیاقت این برد را داشتند. از مدیران هم تشکر که در این 2 ماه تدارک خوبی دیدیم که به آمادگی برسیم.

یحیی گل محمدی در مورد پیروزی مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه به دنبال این هستم که تیمم پیشرفت کند و هیچ وقت به طور کامل از عملکردمان راضی نیستیم. همیشه دوست دارم بهتر شویم. قبلا هم گفتم قبل از تعطیلات وضعیت ما با وجود فشرده بودن لیگ بهتر بود. هر تیمی که به تعطیلات می‌رود کارش سخت می‌شود. ما برای بهتر شدن نیاز به برگزاری بازی داریم و هرچه جریان مسابقات ادامه پیدا کند بهتر می‌شویم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که اگر موقعیت‌های پرسپولیس از دست نمی‌رفت جو کنفرانس مطبوعاتی طور دیگری بود تصریح کرد: در ابتدای صحبت‌هایم گفتم در شروع نیمه دوم به حریف اجازه ارسال دادیم و آنها دو بار به موقعیت گل رسیدند. به بازیکنانمان گفته بودیم در زمان ارسال باید فضا و یار را پوشش دهند اما این اتفاق نیفتاد. صد در صد باید جلوی دادن موقعیت‌ به حریف را بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: میانگین قدی ما نسبت به حریف کوتاه‌تر است در این شرایط هم باید منطقه‌ای و هم به صورت یارگیری مستقیم عمل می‌کردیم. 4 بازیکن را مسئول دفاع منطقه‌ای کردیم. مقابل تیمی مثل پرسپولیس که بازیکنان قد بلند دارد کار سخت است و نباید به آنها ضربه ایستگاهی بزنیم.

گل محمدی در مورد اینکه حمید درخشان اعلام کرده ذوب‌آهن فقط یک موقعیت گلزنی داشت گفت: شاید ما خوب آنالیز نشدیم. صحبت‌های درخشان برایم قابل احترام است اما در طول نیمه اول بازی سراسر هجومی به نمایش گذاشتیم و سه، چهار موقعیت گلزنی داشتیم. در یک صحنه ضربه مرتضی تبریزی به بیرون رفت و یک توپ ارسالی ما به دست بازیکن پرسپولیس خورد که فکر می‌کنم به خاطر تغییر مسیر توپ آن صحنه خطا بود. حالا باید در این مورد کارشناسان صحبت کنند که آیا خطا بوده یا نه.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با اینکه عملکرد بازیکنان جوان این تیم روند یکسانی ندارد اظهار داشت: فکر می‌کنم این مسئله به خاطر نداشتن تجربه کافی این بازیکنان است. جوان‌ها نیاز به بازی مستمر دارند تا بتوانند شرایط بهتری پیدا کنند. ما جوانان خوبی داریم که اگر وضعیتمان در جدول بهتر شود می‌توانیم از آنها بیشتر استفاده کنیم تا به کیفیت بالاتری برسند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)