سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی کردن با پرسپولیس همیشه سخت است و ما باید از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

به گزارش تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی دقایقی پیش پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتورسازی یک مسابقه تماشاگرپسند نبود و اگرچه 2 تیم از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتند اما موقعیت‌ها به میزان قابل توجهی نبود.

وی با بیان اینکه دیدارهای صفر بر صفر جذاب نیست، تصریح کرد: 2 تیم در این بازی تک موقعیت‌هایی داشتند که از آنها استفاده نکردند و ما تلاش بسیاری داشتیم که به گل برسیم اما این اتفاق صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان با بیان اینکه تیم ما تا رسیدن به شرایط ایده‌آل خود به زمان بسیاری نیاز دارد، بیان کرد: ما زمان بسیاری نیاز داریم و هنوز نتوانسته‌ایم با بازیکنان جوان خود به کیفیت مناسبی برسیم اما به هر حال در مسابقاتی که مثل بازی امشب سنگین است، موقعیت‌های بسیاری خلق نمی‌شود.

وی تصریح کرد: ما در این بازی‌ها باید به دنبال استفاده از تک‌موقعیت‌ها باشیم و در کنار آن با تعویض‌های هجومی، 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

گل‌محمدی اظهار کرد: البته نباید فراموش کنیم که تیم تراکتورسازی از مدافعان بسیار خوبی بهره می‌برد که برای ما بسیار دشوار بود تا از مدافعان این تیم بگذریم اما به هر حال یک امتیاز از این مسابقه کسب کردیم.

وی با اشاره به خطای مشکوک بازیکن تیم تراکتورسازی در محوطه جریمه ذوب‌آهن گفت: فریادهای ما در طول بازی به دلیل فشارهایی است که وجود دارد اما این مسئله ربطی به داوری ندارد و به نظرم, واحدی در این بازی قضاوت خوبی داشت، هرچند که فکر می‌کنم در صحنه مشکوک، خطا درون محوطه جریمه انجام شد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی پیرامون بازی هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: ما هنوز به شرایط ایده‌آل خود نرسیده‌ایم اما باید تلاش کنیم که در این هفته مشکلات خود را برطرف کنیم.

وی افزود: بازی کردن با پرسپولیس برای همه تیم‌ها سخت است و شرایط دو تیم از نظر امتیازی به هم شباهت دارد اما باید کاری کنیم که مصدومان خود را به این بازی برسانیم و بتوانیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)