خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از ترس حریفان مقابل خود استفاده کنیم.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی امروز مقابل صنعت ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در چند وقت اخیر با برنامه‌هایی که داشتیم روی حریفان کار کردیم که از دقیقه یک به آنها فشار بیاوریم آنالیز حریف جزء برنامه کاری ما است باید در پرسپولیس خوب شروع کنیم و سپس همه چیز را تمام کنیم.

وی افزود: در دو بازی خیلی خوب کار را شروع کردیم و سپس تمام کردیم اما در بازی با نفت موفق به این کار نشدیم. باید از ترس تیم‌هایی که مقابل ما ظاهر می‌شوند استفاده کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: ما می‌خواهیم در هر بازی پیروز باشیم و قطعاً این روند با وجود اینکه تضمینی در آن وجود ندارد که ادامه دار باشد ولی تلاش می‌کنیم که ادامه داشته باشد. حالا تا چند بازی این شرایط پیش آید دست خدا است.

گل‌محمدی در مورد وضعیت پرسپولیس در جدول نیز گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بالای جدول بیاییم. از هر فرصت زمان به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد. باید از تجربیات تلخ گذشته بهترین استفاده را کنیم، نیم‌فصل موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیازهای دیگر را برگردانیم. حالا باید بنشینیم و ببینیم تا آخر لیگ چه اتفاقی پیش می‌آید.

وی افزود: ما در نیم‌فصل اول خوب تمرین نکردیم و بدون برنامه بودیم بچه‌هایی که قابلیت‌های فنی زیادی داشتند نتوانستند توانایی خود را به نمایش بگذارند اما بعد از اینکه مانوئل ژوزه رفت تنها به این بازیکنان، خوب تمرین دادیم و با برنامه رو به جلو رفتیم. بقیه کارها را خود بچه‌ها انجام دادند و با اراده و خواسته آنها روند رو به رشد داشتیم.

سرمربی قرمزپوشان در مورد اظهارات عاشوری که انگار گلوی بازیکنان پرسپولیس را رها کردند نیز گفت: بحث گلو گرفتن توسط من یا ژوزه مطرح نیست، بحث این بود که خوب تمرین نمی‌کردیم تمرینات بدون هدف نیز نتیجه‌اش همین می‌شود. زمانی که من بودم این موضوع را متوجه شدم، بعد از تغییر و تحولات گفتم باید خوب تمرین کنید که این اتفاق افتاد و بچه‌ها هم بازدهی لازم را پیدا کردند.

وی افزود: ما نمی‌ترسیم که حریفان مقابل ما بسته بازی کنند، مطمئن باشید راه‌ها را برای رسیدن به دروازه حریفان باز می‌کنیم. چون راهکارهای خاص خودش را دارد. سعی می‌کنیم مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند شوت بزنیم و یا طوری دیگر تلاش کنیم که به گل برسیم که انشالله به هدفمان می‌رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)