سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار خیلی بزرگی انجام دادیم، آنهم با وجود تمام توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که انجام شده بود.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیم پرسپولیس مقابل پیکان و قهرمانی این تیم در لیگ بیستم اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این اتفاق بزرگ رقم بخورد تشکر می‌کنم. کار خیلی بزرگی انجام دادیم، آنهم با وجود تمام توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که انجام شده بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلاتی که در مسیر قهرمانی سرخپوشان وجود داشت، گفت: خیلی از مواقع ما تنها بودیم و احساس تنهایی می‌کردیم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. از شروع فصل این اتفاق افتاد. حتی بعد از اینکه به فینال آسیا رفتیم شاهد این مشکلات بودیم، ولی اراده بچه‌ها فراتر از اراده بود و با غیرت و شرف تیم را قهرمان کردند.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان نیز توضیح داد: شرایط سخت است. به هر حال ما باید یک ماه دیگر به آسیا برویم. قطعاً باید قراردادها تمدید شود. این تیم ماست و باید همه بازیکنان حفظ شوند. اینها بهترین بازیکنان ایران هستند و باید راضی شوند تا قراردادشان را تمدید کنند. این قهرمانی را به همه هواداران و خصوصاً‌ همه درگذشتگان،‌ از پیشکسوتان گرفته تا هواداران تقدیم می‌کنم. ما مدیون اینها هستیم. ان‌شاءالله روحشان شاد باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)