یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، بعد از بازگشت از عربستان خیلی تحت فشار بوده‌اند و جمع کردن تیم خیلی سخت بوده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و برد ارزشمندی را به دست آوردیم. برای این بازی خیلی تلاش کردیم و با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان خیلی تحت فشار بودیم، جمع کردن تیم و اینکه خودمان را آماده یک بازی دیگر کنیم خیلی سخت بود. در نیمه اول هم اثرات آن مشهود بود و بازی همیشگی را نتوانستیم ارائه کنیم. در کل نیمه اول بازی، جالب نبود.

وی در ادامه افزود: خیلی به لحاظ روحی و روانی و هم بدنی و جسمانی تحت فشار بودیم و مشکلات زیادی داشتیم. در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردیم و توانستیم به بازی سرعت بیشتری دهیم و از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده کردیم. شاید می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، ولی برد مقابل فولاد در زمین خودش کار خیلی سختی است و فکر نمی‌کنم کار هر تیمی باشد. فکر می‌کنم این تیم در دو سال گذشته در خانه خودش باخت نداشت و به نظر آخرین باخت این تیم مقابل پرسپولیس در زمان کالدرون بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: در هر صورت من از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم. با اینکه خیلی به لحاظ مالی و امکانات تحت فشار هستند و توقعات زیادی از آنها وجود دارد، ولی در نیمه دوم خودشان را به خوبی در نیمه دوم پیدا کردند و با ذهنیت برنده به زمین رفتند. بازی را هم بردند و این پیروزی را به تک تک بازیکنان تقدیم می‌کنم و از آنها تشکر می‌کنم. این برد را به هواداران هم تقدیم می‌کنم و امیدوارم مبارک‌شان باشد.

گل‌محمدی درباره جذب بازیکنان جدید برای تیمش در فصل نقل‌وانتقالات نیز توضیح داد: قطعاً با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. تا پنجره ما باز نشود، این امکان را نداریم. نمی‌دانم پنجره کی باز می‌شود، ولی پنجره نقل‌وانتقالاتی اروپا و کشورهای دیگر بسته است و جذب بازیکن خارجی در این وضعیت سخت است. در این وضعیت فقط می‌توانیم بازیکن آزاد خارجی جذب کنیم که برای آنهم باید بگردیم و سخت این اتفاق می‌افتد. معمولاً بازیکنانی که آزاد هستند قطعاً مشکلاتی داشتند که نتوانستند قرارداد ببندند. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)