پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شکست امروز تیمش مقابل راه‌آهن ربطی به تغییر سیستم ندارد.

یحیی‌ گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر برابر راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول باید سه گل می‌زدیم اما از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم. موقعیت‌های زیادی را در طول بازی از دست دادیم و می‌توانستیم با اختلاف بازی را ببریم که نشد. از همه بازیکنانم تشکر می کنم. زیرا بازی را بردیم اما نتیجه را نه، باخت هم جزیی از فوتبال است. در این دیدار تغییر سیستم هم دادیم. فقط گل نزدیم. وقتی که گل نزنید و آن‌ها از تک موقعیت‌شان استفاده کنند همین مسئله می‌شود که دیدید. به هر حال به تیم راه آهن هم به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. 15 بازی نباختن آمار خوبی است و دوست داشتم در این بازی بازنده نشویم اما این اتفاق افتاد از همه هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند و امیدوارم این باخت بتواند زمینه و شرایطی به وجود بیاورد که نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم. همچنین از هوادارانی که تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند ممنونیم.
 
وی ادامه داد: امروز فقط گل نزدیم و وقتی این اتفاق می‌افتد حریف از تک موقعیتش استفاده می‌کند و جا دارد به راه آهن هم تبریک بگویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دلیل تغییر سیستم تیمش گفت: به برخی بازیکنان استراحت دادم برای همین تغییر سیستم دادم البته بحث سیستم مهم نیست. ما به سیستم نباختیم و به عدم گلزنی و بی دقتی در ضربات آخر باختیم.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا تغییراتی را در تیمش ایجاد کرده بود گفت: چند تغییر به خاطر استراحت دادن به بازیکنان داشتیم مثل خارجی‌هایمان و ماهینی. ولی این شکست ربطی به تغییر سیستم ما ندارد. اصلا بحث سیستم مطرح نیست. در هر سیستمی بازیکنان خوب عمل کنند می‌گویند سیستم خوب است. ما از گل نزدن و بی‌دقتی در این دیدار شکست خوردیم. بازی کاملا در دست ما بود و متاسفانه گل نزدیم.

 

در ادامه سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی که درباره بازیکنان سابق و جدا شده پرسپولیس بود گفت: من دقیقا متوجه منظور شما از این سوال نشدم. به هر حال ما همه پرسپولیسی‌های سابق را دوست داریم و فکر می‌کنیم آن‌ها نسبت به این پیراهن تعصب داشته‌اند. باز هم می‌گویم من متوجه منظور شما نشدم.

 

وی در پاسخ به این سوال که شما در گذشته بر بازی خوب تاکید داشتید ولی امروز تماشاگران پرسپولیس با تشویق نیلسون نشان دادند که از سبک بازی تیم شما راضی نبودند و مهاجمان شما مثل انصاری فرد و رضایی عملکرد ضعیفی داشتند گفت: وقتی که 7 – 8 موقعیت بسیار خوب را از دست می‌دهید به نظرم خوب بازی کرده‌اید. البته این نگاه من است و نگاه شما هم محترم است. با این حال من چنین نظری دارم. حتما خوب بازی کرده حتما نگاه شما نسبت به ما متفاوت است و نظر همه برای ما مهم است.
 

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که به نظر شما حرفه‌ای است که پرسپولیس در بازی‌های قبلی با یک سیستم نتیجه بگیرد ولی در این بازی تغییر سیستم دهد گفت: ما به سیستم تغییر دادن نباختیم. دلیل باخت ما گل‌نزنی ما بود. ما می‌خواستیم سیستم جدید را امتحان کنیم به نظرم در همان 10 – 15 ثانیه ابتدایی می‌توانستیم یک گل بزنیم. بازیکنان ما 120 دقیقه برابر ذوب آهن تلاش کردند و بسیاری از انرژی‌شان رفت. به نظرم کار درستی بود که به آن‌هاا کمی استراحت دهیم. البته در نظر داشته باشید که بقیه بازیکنان هم وجود دارند که دوست دارند گل بزنند. ما همه کار کردیم فقط گل نزدیم و تیم راه آهن فرصت‌طلبی کرد و از تک موقعیتش سود برد و ما را شکست داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)