سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تضمینی وجود ندارد که چون تیم لیگ برتری هستیم، مقابل پارسه به برتری برسیم.

به گزارش  تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارسه در چارچوب مسابقات جام حذفی اظهار داشت: شرایط جام حذفی با بازی‌های لیگ متفاوت است. ما یک بازی تدارکاتی با تیم پارسه انجام داده‌ایم که در آن دیدار شکست خوردیم بنابراین  تضمینی وجود ندارد که چون تیم لیگ برتری هستیم بخواهیم مقابل پارسه به برتری برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: تیم پارسه 100 درصد انگیزه زیادی برای عبور از این مرحله دارد و با انرژی بالایی به مصاف ما می‌آید. ما نباید این تیم را دست کم بگیریم و همانند یک تیم لیگ برتری با آنها برخورد می‌کنیم. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی نفت در مورد شناختش از تیم پارسه عنوان کرد: امشب چندتا از بازی‌های آنها را نگاه می‌کنیم. ما در این دیدار تغییرات زیادی به نسبت بازی‌های قبل خواهیم داشت و از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند استفاده می‌کنیم، ضمن این که 2 بازیکن مصدوم داریم که شرایط بازی کردن ندارند.

گل‌محمدی ادامه داد: بازی دادن به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند به این معنی نیست که جام حذفی را جدی نمی‌گیریم. همه بازیکنان در یک سطح هستند و تیم اصلی و غیراصلی نداریم.  یکی از محسنات تیم ما همین یک سطح بودن بازیکنان است و آن کسی که در زمین بازی می‌کند با بازیکنی که روی نیمکت می‌نشیند، فرقی نمی‌کند.

وی در خصوص شایعه جذب غلامرضا رضایی مهاجم تیم پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: این مساله را از زبان شما می‌شنوم. چنین صحبتی وجود ندارد و تاکنون به این موضوع فکر نکرده‌ام.
 مدیر رسانه‌ای تیم نفت در پایان این نشست از ارسال محموله 14 میلیونی باشگاه نفت به شهر ابوموسی خبر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)