خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه به دلیل اردوهای بلندمدت و متمرکز تیم ملی وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس خوب و رضایت‌بخش نیست.

یحیی گل‌محمدی ابتدا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به تعطیلاتی که در پیش داشتیم شرایط تیم ما چندان بد نیست، اما متأسفانه بازیکنانی که از تیم ملی برگشته‌اند روحیه خوبی ندارند.

وی افزود: در تعطیلات شرایط نسبتاً خوبی را داشتیم، اما راضی‌کننده نبود. هفت بازیکن ملی‌پوش را در اختیار نداشتیم و در تعطیلات به جای سود، ضربه خوردیم. چون در این شرایط حتی بازی تدارکاتی هم معنی نداشت، اما انگیزه داریم تا ذوب‌آهن را شکست دهیم و به سه امتیاز برسیم.

وی در مورد شکست تیم ملی ایران مقابل ازبکستان نیز گفت: انتظار تک‌تک ما از تیم ملی برابر ازبک‌ها بیشتر بود. در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم، بی‌هدف و سردرگم در زمین بازی می‌کردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم.

وی افزود: باید قطر را در کشور خود شکست دهیم و در تهران لبنان را متوقف کنیم، کار را خودمان به اما و اگر کشیده‌ایم و دلیلش هم نداشتن لیگ پویا است.

گل‌محمدی ادامه داد: لیگ خوبی نداریم، نامنظم برگزار می‌شود و ضررش را هم تیم ملی می‌بیند. متأسفانه برخی بازیکنان ما با شرایط روحی و روانی که برای‌ آنها پیش آمده بازی کردن برایشان سخت است. اردوی‌های دو یا سه هفته‌ای متمرکز برای بازیکنان برگزار می‌کنیم که اصلا کار صحیحی نیست. در بازی مقابل تاجیکستان با ترکیبی به میدان رفتیم که یک نفر از آن بازیکنان در دیدار برابر ازبکستان در ترکیب نبود. این موضوع یک جای سؤال بزرگ از آقای کی‌روش به جا گذاشته است و در حال حاضر نیز مسئولیت شکست‌ها و ناکامی ما با کی‌روش است.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید امیدوار باشیم و امیدوارم تیم ملی بتواند موفق باشد. کار بسیار سخت است.

وی در مورد غیبت کارنی در تمرینات پرسپولیس نیز گفت: ما در پست کارنی بازیکنان خوبی داریم، ایشان امروز هم در تمرین حضور نداشت و به نظرم حضور او در پرسپولیس با این وضعیت منتفی است.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی که آیا امیدوار به کسب نتایج خوب در دیدارهای آینده هستید یا خیر؟ گفت: تیم ملی کار را برای پرسپولیس بسیار سخت کرده، تعطیلات باعث شد تا بازیکنان ما کمتر در شرایط مسابقه قرار گیرند. این اتفاق‌ها نه تنها برای ما بلکه برای تمام تیم‌های لیگ برتر اعصاب‌خوردکن شده است و امیدوارم که با برنامه‌ریزی بهتر لیگی منظم‌تر را برگزار کنیم، چون اگر لیگ ما منظم و پویا نباشد باز هم تیم ملی ضربه خواهد خورد که امیدوارم این اتفاق نیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)