خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم صبا گفت که تکلیفش برای حضور در پرسپولیس هنوز مشخص نیست و تا فردا روشن می‌شود.

 

یحیی گل محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتی گفت: با توجه به وضعیتی که داشتیم بازی خوبی انجام دادیم. جمعه باید می‌بردیم، اما یکشنبه بازی را باختیم. به تمام عواملی که در این پیروزی دست داشتند تبریک می‌گویم. این اتفاق با توجه به این مسئله رخ داد که حضور ما تا طبقه همفک فدراسیون بیشتر نبود اما دوستان تا طبقه پنجم حضور داشتند و توانستند بازی را امروز انجام دهند.

وی افزود: از بازیکنان که 90 دقیقه با غیرت بازی کردند تشکر می‌کنم. از موقعیت‌های خودمان نتوانستیم استفاده کنیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم. 90 دقیقه بازی دست ما بود و می‌توانستیم چند گل بزنیم اما از لحاظ روحی و روانی آماده برد نبودیم. این هم به خاطر وضعیتی بود که داشتیم. جمعه به بازیکنان استراحت دادیم. دیروز گفتند حتما باید امروز بازی کنیم. استاندار هم از این موضوع تمکین کرد و تمام اتفاقات دست به دست هم داد تا امروز شکست بخوریم.

گل‌محمدی در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: از داوری چه بگویم؟ کمیته داوران هم زیرمجموعه فدراسیون است. در یکی از صحنه‌ها دروازه‌بان نفت پای بازیکن ما را درو کرد و یک پنالتی با اخراج دروازه بان باید می‌گرفت. این مسئله ساده‌ای بود که همه دیدند اما چرا محسن ترکی ندید، من فکر می‌کنم به طبقه پنجم فدراسیون فوتبال برمی‌گردد.

گل محمدی در مورد پیوستن به پرسپولیس اظهار داشت: صحبت‌هایی انجام شده و یک سری مشکلات دارد که انتظار دارم حل شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد. هنوز حضورم در پرسپولیس مشخص نیست. قرار شده به عنوان دستیار ژوزه کار کنم که این موضوع فردا مشخص می‌شود.

 

گفته می شود گل محمدی خواهان کاهش تعداد دستیاران ژوه و تعیین اختیارات خود شده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)