پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: محمد رویانیان در پرسپولیس کارهایی کرد که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت و بهترین فرد برای مدیرعاملی این تیم است.

یحیی گل‌محمدی در مورد تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت: تقریبا 25 روز است که کارمان را آغاز کرده‌ایم. تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهیم پس از اردوی کردان در اولین مسابقه تدارکاتی و جدی خودمان به میدان رفتیم. نتیجه برای ما در این دیدار مهم نبود و مهم به هماهنگی رسیدن و مرور کارهای تاکتیکی است. می‌خواهیم در این جور مسابقات نقاط ضعف و قدرتمان را پیدا کنیم.

وی در مورد تغییرات زیادی که در ترکیب تیمش در مقابل تراکتورسازی انجام می‌داد، عنوان کرد: تیم اول و دوم نداریم. همه در قالب یک تیم هستند و باید بازیکنان را امتحان کنیم تا ترکیب خودمان را بشناسیم. هنوز هیچ بازیکنی به صورت کامل در تیم جا نیفتاده است.

گل‌محمدی در مورد اینکه بازیکنان زیادی را از دست داده است و آیا قصد جذب نفرات جدیدی ندارد، عنوان کرد: یکی دو بازیکن دیگر قرار است جذب کنیم. بازیکنانی که گرفتیم همه آینده‌دار هستند و می‌خواهیم از نفرات جوان در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کنیم. با توجه به بودجه‌ای که داریم تیم را می‌بندیم درست است بازیکنان بزرگی از تیم رفته‌اند، اما نفرات جوان باید جای آنها را پر کنند.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه آیا قصد جذب امیرحسین فشنگچی را دارد، یادآور شد: چنین صحبتی مطرح نیست. فشنگچی را نمی‌خواهیم جذب کنیم و در پست دفاع چپ بازیکن داریم.

گل‌محمدی در مورد مشکلات مدیریتی که در پرسپولیس پیش آمده است، اظهار داشت: نمی‌خواهم در مورد پرسپولیس زیاد صحبت کنم هرچه بیشتر در مورد اتفاقات این تیم حرف بزنیم حاشیه‌ها بیشتر می‌شود. این تیم نیاز به آرامش دارد تا به موفقیت برسد. وضعیت پرسپولیس در سال‌های اخیر خوب نبوده است. امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرند در جهت موفقیت این تیم باشد. اما رویانیان در پرسپولیس کارهایی کرده که نمی‌توان راحت از کنار آن گذشت. در این مقطع بهترین فرد برای مدیرعاملی پرسپولیس محمد رویانیان است و من صلاح نمی‌بینم که این تیم دچار تصمیمات مدیریتی شود.

وی در مورد اینکه در پرسپولیس نتایج بسیار خوبی گرفت و آیا احتمال دارد روزی دوباره به این تیم بازگردد، گفت: بحث برگشتن من وجود ندارد. در مقطعی که پرسپولیس را در اختیار گرفتم این تیم در بحران بود و خدا را شکر توانست با یک کار گروهی از آن شرایط خارج شویم. پس از آن چه اتفاقاتی افتاد اهمیتی ندارد. خوشحالم توانستم به پرسپولیس کمک کنم.

گل‌محمدی افزود: اکنون در تیم جدیدم بسیار راضی هستم. اینجا امکانات بسیار خوبی داریم و بازیکنان جوان‌مان انگیزه زیادی دارند تمرکزم بیشتر روی نفت تهران است و می‌‌خواهم به این تیم فکر کنم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)