خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به سایت هواشناسی رفته‌ام و دیدم که هوا در 3 روز آینده بدتر از این می‌شود.

یحیی گل‌محمدی قبل از تمرین امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوایی تهران اظهار داشت: با توجه به شرایط نامطلوب آب و هوایی، دکترها گفتند با ماسک در محوطه تهران رفت و آمد کنیم، بهتر است. البته من سرما هم خورده‌ام و متاسفانه بدشانسی‌ها پشت سر هم آمده است.

وی افزود: برخی از بازیکنان ما نیز آلرژی و حساسیت هم دارند و به همین دلیل امروز با ماسک تمرین کرده‌اند. نمی‌دانم برای این شرایط حساس که برای پرسپولیس نیز وجود دارد چکار باید کرد تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: شب قبل از بازی با گهر هنگامی که ساعت 9 شب برای برگزاری جلسه آماده می‌شدیم تا تیم را آنالیز کنیم ناگهان به ما گفتند که بازی لغو شده است. باور کنید این دفعه بسیار خوشحال شدم چون شرایط جوی و آلودگی اصلا خوب نبود و امکان داشت به بازیکنان و هواداران ضربه بدی بزند.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما باید به فکر سلامت بازیکنان و هواداران باشیم چون این موضوع برایمان بسیار مهم است در شرایطی که روند خوب خود را پشت سر می‌گذاشتیم، اگر گهر را در تهران شکست می‌دادیم، قطعا گام بلندی برای رفتن به بالای جدول برمی‌داشتیم، اما نشد. ولی در کل مهم سلامتی هواداران و بازیکنان بود که تضمینی نیست آیا در آینده در هوای پاک بازی خواهیم کرد یا خیر؟

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: من از همه می‌خواهم تا فکری اساسی برای این آلودگی انجام دهند، نمی‌دانم چه کسی مسئول این کار است و باید با چه کاری این مشکل را برطرف کنیم احساس می‌کنم شرایط جمعه از امروز شنبه بدتر بود و فکر کنم فرقی نداشته و ظرف 3 روز آینده همه چیز بدتر می‌شود تا بهتر. در کل امروز هم شرایط اصلا خوب نیست.

وی یادآور شد: برای اینکه باید تمرینات خود را در زمین چمن دنبال می‌کردیم به 3 زمین در خارج از شهر زنگ زدیم. این زمین‌ها نه کیفیت داشت و نه خالی بود. به همین دلیل امکان اینکه به خارج از تهران برویم، نبود و واقعا مجبور شدیم که امروز در این هوا تمرین کنیم تا شرایط بدنی بازیکنان از بین نرود.

گل محمدی در خصوص بازی روز سه‌شنبه مقابل نفت نیز گفت: به نظرم سه‌شنبه هم همین وضعیت ادامه دارد چون من از آلودگی هوا خبر دارم. به سایت هواشناسی رفتم و دیدم فردا و پس فردا اوضاع بدتر است. نمی‌دانم چه راهکاری باید پیدا کنیم تا این مشکلات حل شود اما نگرانم.

گل‌محمدی درباره حضور بگوویچ نیز در پرسپولیس گفت: وقتی فهمیدم ایشان قراردادش را با پاس فسخ کرده به دنبال این بودم تا یک باتجربه کنار خودم بیاید و کمک کند تا از تجارب و شناخت مربی نسبت به فوتبال استفاده کنم. من شخصیت و بار فنی بگوویچ را قبول دارم و شناخت بسیار خوبی از وی دارم. باور کنید او را خیلی خیلی قبول دارم که تصمیم گرفتم کنارم باشد. باشگاه با بگوویچ درحال مذاکره است و ظرف 2 روز آینده تکلیفش مشخص خواهد شد.

وی درباره بازی مقابل نفت نیز گفت: در بازی‌های جام حذفی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد، یکی از راهکارهای ما برای رفتن به آسیا موفقیت در جام حذفی است. این بازی برایمان اهمیت بسیار زیادی دارد اما تنها شانس ما برای رفتن به آسیا نیست و فقط یکی از شانس‌ها ما برد مقابل نفت و قهرمانی در جام حذفی و رفتن به آسیاست. البته نفت یکی از تیم‌های بسیار خوب در فوتبال ایران است و تلاش می‌کنیم با یک بازی خوب و هجومی این تیم را شکست دهیم.

گل‌محمدی درباره برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نیز گفت: تختی گنجایش 50 الی 60 هزار هوادار را دارد. ما دوست داشتیم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود چون قطعا مردم می‌آمدند و از ما حمایت می‌کردند. گرچه هواداران حمایت‌شان از پرسپولیس بالاست و قطعا در این شرایط حساس ما را تنها نمی‌گذارند. خیلی خوب بود که در آزادی برگزار می‌کردیم اما بازی در تختی باید انجام شود و باید در این بازی به برد فکر کنیم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید در بازی با نفت 50 هزار نفر کمتر به ورزشگاه آزادی نخواهند آمد چون مردم دوست دارند برد تیم خود را در جام حذفی در روزهایی که روند رو به رشد خود را داریم ببینند، البته اگر این آب و هوا اجازه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)