پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس درخواستی برای جذب مسلمان نداده است.

بحث انتقال محسن مسلمان از ذوب‌آهن به استقلال و همچنین شایعه جدایی قاسم‌ حدادی فر از این باشگاه و مسائل دیگر باعث شد که خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دهد:

ظاهرا با جدایی مسلمان مخالف هستید و گفته‌اید فقط در صورت گرفتن تیموریان با انتقال مسلمان به استقلال موافقت می‌کنید؟

بحث تیموریان نیست من گفته‌ام که استقلال یا هر باشگاه دیگر که خواهان محسن مسلمان است باید به جای او به ما بازیکن بدهد اگر استقلال مسلمان را می‌خواهد باید در قبال آن تیموریان را به ما بدهد. اگر باشگاه دیگری هم محسن را می‌خواهد باید به ما بازیکن بدهد. ما فقط محسن را در قبال بازیکن به باشگاه دیگر می‌دهیم.

اگر باشگاه پرسپولیس مسلمان را بخواهد کدام بازیکن را از این تیم مدنظر قرار می‌دهید؟

باشگاه پرسپولیس نامه‌ای برای جذب مسلمان به ما نداده است و من هم در این مورد فکری نکرده‌ام.

شایعه شده قاسم حدادی فر ممکن است از ذوب‌آهن به پرسپولیس برود؟

ما بازیکنانمان را به هیچ عنوان از دست نمی‌دهیم و با همان بازیکنان ادامه خواهیم داد. قاسم هم یکی از بهترین بازیکنان ماست که دوران اوجش را می گذراند. ما هیچ بازیکنی را از دست نخواهیم داد.

ظاهراً قصد دارید 4 بازیکن جذب کنید. اسم این بازیکنان را به باشگاه اعلام کرده‌اید؟

در حال حاضر نمی‌خواهم اسم بازیکنان مورد نظرم را رسانه‌ای کنم.

پنجشنبه با تراکتورسازی بازی دارید در مورد این بازی هم صحبت می‌کنید؟

ما در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفته‌ایم و می‌خواهیم در تبریز هم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم و دست پر به اصفهان برگردیم. تراکتورسازی نمی‌خواهد از کورس صدرنشینی عقب بماند و آنها هم مثل ما انگیزه زیادی دارند. تقابل این انگیزه‌ها می‌تواند خیلی خوب باشد.

در صورتی پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به شما و موافقت باشگاه ذوب‌آهن با انتقالتان به تیم ملی حاضر هستید سرمربی تیم امید شوید؟

نه در گذشته و نه اکنون پیشنهادی برای سرمربیگری تیم امید به من نشده است اما اگر سؤال شما را فرض بگیریم باید بگویم فقط در صورتی حاضرم سرمربی تیم امید شوم که حبیب کاشانی دوباره به تیم امید برگردد و مدیر تیم امید شود و در این صورت حاضرم که هدایت تیم امید را قبول کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)