خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم در لیگ نیز همانند جام حذفی شروع پرقدرتی داشته باشیم.

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت آبادان گفت: می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، نفت با توجه به قرار داشتن در رده‌های پایینی جدول همه کار می‌کند تا از این بازی با امتیاز از زمین خارج شود. آنها در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و با قدرت مضاعف مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند.

مسابقه قبلی خود را مقابل ملوان باید فراموش کنیم و تلاش کنیم شروعی که در جام حذفی داشتیم در لیگ نیز داشته باشیم.

وی در مورد پیروزی 6 بر صفر تیمش مقابل ملوان خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم و انتظار زدن شش گل را نداشتم. بچه‌ها با انرژی و تمرکز زیادی همت کردند و می‌خواستند بسیاری از مسائل را به اثبات برسانند. خوشبختانه در این راه موفق هم شدند امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در شروع دوباره لیگ مقابل صنعت نفت نیز نمایش پرقدرتی داشته باشیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا با پیروزی مقابل ملوان تماشاگران با پرسپولیس آشتی می‌کنند، گفت: تماشاگران جدا از نتیجه بازی زیبا را دوست دارند. وقتی شما بازی زیبایی نشان می‌دهید و خودتان از عملکردتان لذت می‌برید، مطمئناً هواداران هم لذت خواهند برد. ملاک در فوتبال تنها بردن نیست بلکه تلاش و کوشش نیز اهمیت فراوان دارد.

 

گل محمدی افزود: بازی با صنعت نفت برای ما یک شروع است، امیدوارم بچه ها با این پیروزی انگیزه های خود را برای خوشحال کردن دل هواداران نشان دهند. جدا از نتیجه از بازیکنان انتظار دارم بازی زیبایی از خود به نمایش بگذارند و از بازی خودشان لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مصدومان و محرومان تیمش و همچنین شرایط مهدی مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: قاضی مصدوم است و بازیکن محرومی نداریم. مهدوی‌کیا هم بعد از یک دوره سرماخوردگی سلامتی‌اش را به دست آورده و در این دو سه روز تمرینات خوبی را انجام داده است. او در جمع اردونشینان ما حضور دارد.

 

سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تنها مصدوم پرسپولیس محمد قاضی است که به بازی فردا نمی رسد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)