پرسپولیس نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید باشگاه نفت تهران نه تنها مدارک AFC‌ را ارسال نکرده، بلکه مدارک مربوط به مالکیتش را هم هنوز ارائه نکرده است.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الزامات AFC که به فدراسیون ابلاغ شده رعایت قوانین حرفه‌ای است که یکی از بندهایش نداشتن بدهی به بازیکنان و کادر فنی است. وجه تمایز امسال با سال‌های گذشته این است که فدراسیون تیم‌ها را معرفی می‌کرد و گواهی می‌داد که تیم‌ها قوانین حرفه‌ای‌گری را رعایت کردند یا نه اما امسال این گواهی را کارشناسان AFC باید صادر کنند؛ بنابراین امسال سخت‌گیرانه‌تر و با دقت بیشتری این مسائل پیگیری می‌شود.

او در ادامه گفت: اگر باشگاهی این موارد را رعایت نکرده باشد توسط AFC از ورود به مسابقات منع می‌شود. AFC از فدراسیون خواسته که هشت تیم برتر را معرفی کند که مدارک‌شان بررسی شود تا اگر تیمی حذف شد تیم دیگر جایگزینش شود.

گل محمدی درباره وضعیت حضور باشگاه نفت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تا هشتم آبان تیم‌ها فرصت دارند که مدارک‌شان را به AFC ارسال کنند. تا دو روز گذشته می‌دانم که مدرکی از جانب باشگاه نفت ارسال نشده است.

او گفت: نامه‌ای از جانب فدراسیون و سازمان لیگ به مجمع واگذاری باشگاه نفت ارسال شده که در این نامه صراحتا اشاره شده وزارت ورزش، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان، مجمع را مسئول می‌دانیم و در خصوص تعیین تکلیف باشگاه نفت، منتظر هستیم که به ما پاسخ دهند.

گل محمدی درباره صحبت‌های بیژن تاجیک مبنی بر این که قرار نبوده برای تمدید مجوز فعالیت باشگاه نفت تهران برای حمیدرضا جهانیان نامه‌ای به اداره کل ورزش جوانان استان تهران ارسال کنند، تصریح کرد: در جلسه‌ای، سید شریف حسینی صراحتا اعلام کرد که از طرف وزیر نفت مسئولیت دارد که به این موضوع رسیدگی کند و همچنان باشگاه در اختیار مجمع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)