خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی موقت پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای به رویانیان گفتم اگر سرمربی شوم اختیار تام می‌خواهم.

یحیی گل‌محمدی پس از قبول پست سرمربیگری موقت پرسپولیس اظهار داشت: شب گذشته با رویانیان پس از اتفاقات اخیر مفصل صحبت کردم و به سردار گفتم اگر قرار شد سرمربی تیم بمانم، برای همه کارها اختیار تام می‌خواهم.

وی افزود: به رویانیان گفتم اگر به توافق برسیم، می‌خواهم دستیارانم،‌بازیکنانم و همه اعضای تیم را خودم انتخاب کنم. دوست دارم هر فردی که می‌آید و می‌رود و هر تمرینی که انجام می‌شود با اختیار تام بدون کم و کاستی زیر نظر من باشد. چون این حق یک سرمربی است و حالا باید ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: البته رسما از تمامی اعضای کمیته فنی که من را قابل دانستند و به عنوان سرمربی انتخاب کردند، تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. احترام زیادی برای این عزیزان قائلم و از صمیم قلب آرزو دارم همیشه موفق و پیروز باشند.

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا با این وضعیت بالاخره شما سرمربی پرسپولیس هستی یا خیر، گفت: کمک به پرسپولیس یک افتخار است اما باز هم تکرار می‌کنم من با اختیار تام می‌خواهم به پرسپولیس بیایم و به هیچ عنوان دوست ندارم اختیاراتم را با کسی دیگری قسمت کنم. این حرف من است انشاءالله بقیه‌اش تا بعد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)