سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: شکست پرسپولیس، ذوب‌آهن را به فینال جام حذفی می‌رساند بنابراین ما حساب ویژه‌ای روی این دیدار باز کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی عصر امروز پس از پیروزی مقابل صبای قم اظهار داشت: تیم ما امروز نیز مانند مسابقه با استقلال بازی را خوب شروع نکرد و در ابتدای بازی گل دریافت کرد اما رفته‌رفته بهتر شد و روی یک ضربه ایستگاهی گل زدیم تا نتیجه جبران شود.

وی افزود: ما در کل نیمه نخست بازی بد عمل کرده و اشتباهات فردی بسیاری داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شده و توانستیم گل‌های دوم و سوم را نیز به ثمر برسانیم که این مسئله به دلیل انگیزه بازیکنان و حمایت هواداران بود.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سئوالی درباره تأثیر تعطیلات لیگ برتر بر روی نتیجه‌گیری این تیم اصفهانی افزود: به هر حال تعطیلات لیگ برتر بر عملکرد تیم ما تأثیر می‌گذارد و در حال حاضر به ما ضربه می‌زند اما ما باید کاری کنیم که از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و از آن بهره ببریم.

وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن باید نقاط ضعف خود را برطرف کند، گفت: ما باید کاری کنیم که با استفاده از فرصت‌های خود، شرایط را بهبود بخشیده و بتوانیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه بازیکنان ما از اچند پیروزی مغرور نمی‌شوند، بیان کرد: آنها به خوبی می‌دانند که نباید از چند پیروزی تیم اشباع شوند و ما به آنها گوشزد می‌کنیم که از این پیروزی‌ها مغرور نشوند زیرا پرسپولیس تیم خطرناکی بوده و کار دشواری مقابل این تیم داریم.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اضافه کرد: دیدار مقابل پرسپولیس یک دیدار حساس برای ما به شمار می‌رود و ما زمان چندانی برای آماده‌سازی مقابل این تیم نداریم اما این مسابقه ما را به فینال می‌رساند بنابراین حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده و به دنبال آن هستیم که بازی خوبی در این مسابقه انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)