پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد، هر تیمی لیاقتش را دارد به دیدار فینال جام حذفی برسد.

یحیی گل‌محمدی در مورد وضعیت ذوب‌آهن، دیدار این تیم با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسائل مختلف به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

 از بازی با صبا شروع کنیم. به نظر می‌رسد بازی سختی در پیش داشته باشید.

صبا امسال تیم خوبی است که در خارج از خانه هم خوب نتیجه می‌گیرد. صبایی‌ها هفته قبل فولاد را در اهواز بردند که نتیجه فوق‌العاده‌ای بود. صبا در دیدارهای اخیر نشان داده تیم منسجمی است و قطعاً مقابل این تیم کار آسانی نداریم. البته ذوب‌آهن هم شرایط خوبی دارد و از آمادگی خوبی برخوردار است. روحیه بازیکنان ما هم بالاست و امیدوارم بازی خوبی انجام داده و سه امتیاز را بگیریم.

 جدایی مرفاوی از صبا کار شما را آسان‌تر نمی‌کند؟

صبا تا همین چند روز پیش سرمربی داشت و اینطور نیست که آنها یک ماه بدون مربی بوده باشند. بازیکنان همان بازیکنان هستند و برای این بازی قطعاً انگیزه دارند.

 فکر نمی‌کنید بعد از این بازی برای دیدار با پرسپولیس خسته باشید؟

متأسفانه فشردگی بازی‌ها کار ما و دیگر تیم‌ها را سخت کرده و روی کیفیت بازی‌ها نیز تأثیر منفی گذاشته است. من نمی‌دانم چه دلیلی دارد که فینالیست‌ها حتماً همین هفته مشخص شوند. باید برنامه‌ریزی بهتری صورت می‌گرفت ولی مجبوریم این مسیر را پیش ببریم. البته ما از سازمان لیگ درخواست کردیم که این بازی یک روز به تعویق بیفتد و حتی با باشگاه پرسپولیس هم در این مورد توافق شفاهی کردیم. دیروز ذوب‌آهن درخواست رسمی‌اش را به سازمان لیگ ارائه داد.

 تقابل با تیمی که عاشقش هستید سخت نیست؟

الان که تمام تمرکز ما روی بازی با صباست ولی به هر حال قسمت بود که در نیمه نهایی با پرسپولیس بازی کنیم. امیدوارم تیمی که لیاقت و شایستگی‌اش را دارد به فینال حذفی برسد.

 دوست داشتید در این مرحله به پرسپولیس نمی‌خوردید؟

کاش در فینال با پرسپولیس بازی می‌کردیم و اگر این اتفاق می‌افتاد ایده‌آل‌تر بود چون یا ما قهرمان می‌شدیم یا پرسپولیس.

 شانس برد پرسپولیس به خاطر میزبانی بیشتر نیست؟

این یک امتیاز مثبت برای آنهاست ولی فوتبال در زمین انجام می‌شود و ما تلاش می‌کنیم تا بازی خوبی انجام دهیم و به هدف‌مان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)