مرجع خبری پرسپولیس : تنها یک روز پس از باخت استقلال در تهران، این باخت و همه حاشیه‌هایش در روزنامه‌های ورزشی به فراموشی سپرده شده است چون پرسپولیس خبرساز می‌شود.

در بی‌خبری تعطیلات لیگ برتر باشگاه پرسپولیس که تعطیلات نیم‌فصل را به لطف پیروزی در هفته پایانی بازی‌ها برابر ابومسلم با خوبی و خوشی تمام کرده بود و می‌توانست به لطف شکست استقلال دو هفته بی‌استرس را سپری کند ناگهان به تیتر یک تبدیل می‌شود. پرسپولیس سوژه اصلی است چون تیم خبری حبیب کاشانی مرتکب اشتباهی نابخشودنی شده‌اند. همه چیز از یک حمایت نابجا آغاز شد.

استیل‌آذین، پرسپولیس را برده و مالک این تیم حاضر نیست به رغم همه ادعایی که در عشق به پرسپولیس دارد، کریمی را به تیم اصلی‌اش برگرداند. روابط حسنه کاشانی با هدایتی رو به سردی گذاشته و دوستی‌ها به کینه بدل شده‌اند. این را در مصاحبه‌های دو طرف می‌توان دید. در این سردی دو سویه روابط ناگهان لیدری از راه می‌رسد. لیدری با سابقه‌ای مشخص با همه ویژگی‌هایی که همگان از یک لیدر سراغ دارند از عشقش به حبیب کاشانی می‌گوید و هدایتی را متهم به باج‌دهی می‌کند.

او می‌شود سخنگوی غیررسمی پرسپولیس تا ضربه‌ای مهلک را به رقیب وارد سازد اما در سکوت باشگاه طرفین دیگر این دعوا مجال دفاع از خود را پیدا می‌کنند و برنامه‌ای زنده فرصت می‌سازد تا آنها برنده بازی راه افتاده از سوی سینه چاکان کاشانی شوند. سینه چاکانی که معلوم نیست حتی موضع‌شان همانی باشد که سرپرست پرسپولیس در ذهن دارد.

کاشانی که یک لیدر از طرف او هدایتی را متهم به رشوه‌دهی کرده در برابر دو رقیب دور از تیمش یعنی هدایتی و انصاری‌فرد قرار می‌گیرد که مجال حمله مستقیم به او را دارند چون باشگاه در موعد مقرر هیچ راهکاری برای تبری‌جویی از گفته‌های غیرمستند ارائه شده علیه انصاری‌فرد و هدایتی نداشته است. آنها به صراحت کاشانی را سیبل می‌کنند و او متهم می‌شود به خط‌دهی به لیدرها.

به سادگی ورق بر می‌گردد و توپ در زمین پرسپولیس می‌افتد. این اتفاقات درست در روزی رسانه‌ای می‌شود که استقلال دیگر تیم بزرگ پایتخت در خانه باخته است و این باخت درست در روز قبل از شروع تعطیلات لیگ می‌تواند بهانه‌ای باشد که صمد مرفاوی، واعظ‌آشتیانی و استقلال تا دو هفته خبر اول همه رسانه‌های ورزشی باشند اما اشتباهات در تیم رسانه‌ای کاشانی همچنان تکرار می‌شود. مشاور عالی سازمان ورزش و سرپرست تام‌الاختیار پرسپولیس که در ادوار قبل به دلیل متانتش محبوب شده بود، این بار انگار به همراه مشاورانش آمده بود تا با زمین و زمان بجنگد.

کاشانی در روزی که باید به اتهامات پاسخ می‌گفت، سکوت می‌کند و یک مقام آگاه از درون تیم، سخنگویش می‌شود و خبر شکایت پرسپولیس از تلویزیون، انصاری‌فرد و کاشانی را رسانه‌ای می‌کند و آنها جواب می‌دهند تا برای دومین روز متوالی این پرسپولیس باشد که سیبل مطبوعات باشد و این اتفاق در سومین روز متوالی، این بار با مصاحبه کاشانی و خبرهای سایت تیم تکرار می‌شود؛ اخباری که امروز روی جلد نشریات ورزشی گوناگون رفته‌اند. پرسپولیس کانون دعوا می‌شود و فراموش می‌شود استقلال دوباره در خانه باخته است.

سال قبل تیم هفدهم جدول یعنی استقلال به یکباره اوج گرفت و تا صدر جدول بالا آمد. در همه هفته‌هایی که استقلال توانست از پی هم بر داشته هایش بیافزاید پرسپولیس سیبل خبری بود، روزی دوکارمو تیتر اصلی می‌شد، روزی مارکو یا قطبی و روزهای بسیاری هم دعواهای مدیریتی میان هدایتی، مصطفوی، انصاری فرد و آخوندی. دعواهایی که استرس را با کاهش توجه رسانه‌ای به استقلال، از این تیم گرفتند و به تیم خودی هدیه دادند و این درست همان اشتباهی است که این بار حبیب کاشانی و مردان رسانه‌ای‌اش در کلیدی‌ترین زمان ممکن تکرار کرده‌اند آنها آرامش را برای نیم فصل به استقلال و صمد هدیه دادند تا سهم خودشان استرس پاسخگویی به جماعتی باشد که می‌خواهند بدانند سرانجام چه کسی لیدرها را تحریک کرده تا علیه طرف مقابل شعار دهند.

نویسنده : فرهاد عشوندی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)