پرسپولیس نیوز: بعد از اینکه برای دومین بار دروازه تیم پرسپولیس از سوی تیم سایپا باز شد، برانکو ایوانکویچ با ناامیدی روی نیمکت نشست.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز پیگیری شد که دیدار دو تیم سایپا با پرسپولیس با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید.
* در حالی که 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بلندگوها تعداد تماشاگران را 5 هزار نفر اعلام کرد.
* هواداران پرسپولیس روی سکوها موج مکزیکی می‌رفتند.
* بعد از پایان نیمه اول، میداوودی عدد 4 را نشان داد و بعد از آن هر زمانی که پا به توپ می‌شد هواداران او را هو می‌کردند.
* پزشک تیم پرسپولیس نیمه اول در حالی بازی را از روی سکو تماشا می‌کرد که نیمه دوم در جایگاه حضور داشت.
* زمانی که برای پرسپولیس داور پنالتی گرفت، سجاد مشکل‌پور پست به دروازه پرسپولیس کرد و روی زمین نشست و اینطور به نظر می‌رسید که طاقت نداشت پنالتی را ببیند.
* بعد از اینکه پرسپولیس گل دوم را دریافت کرد، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس که در طول بازی کنار زمین حضور داشت، با ناامیدی روی نیمکت نشست.
* گابریل بازیکن برزیلی پرسپولیس که بازی در مقابل سایپا به دلیل تعویض با حالت ناراحت از زمین خارج شد و اعتراض کرد، در بازی مقابل لخویا روی نیمکت نشست، اما امروز بعد از تعویض توسط سرمربی هیچ اعتراضی نکرد و به سمت برانکو رفت و با او دست داد.
* در حالی گفته می‌شد که قرارداد شرکت بهنام پیشروی کیش با تیم پرسپولیس فسخ شده است که امروز نام بهنام پیشروی کیش روی لباس پرسپولیسی‌ها حک شده بود، اما برند این شرکت به صورت سفید دیده می‌شد.
* امروز در حالی قرار بود تیم پرسپولیس به دلیل فوت حجت‌الله خطیب مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با بازوبند مشکی وارد زمین شود که به دلیل نرسیدن این بازوبند، پرسپولیسی‌ها بدون بازوبند مشکی بازی را شروع کردند.
* درگیری بین مهرداد کفشگری و مهدی ترابی در دقایق پایانی باعث شد که داور به ترابی کارت زرد بدهد.
* تیم سایپا در حالی در دقایق پایانی گل سوم را به ثمر رساند که داور بازی به دلیل خطا، گل را مردود اعلام کرد و مجید جلالی سرمربی تیم سایپا به سمت داور چهارم رفت و به نشانه اعتراض، دست زد.
* میلاد میداودی بازیکن سایپا بعد از اینکه بازی تمام شد، با اعتراض شدید هواداران تیم پرسپولیس مواجه شد و حتی تماشاگران اشیاء مختلفی را به سمت او پرتاب کردند که میداودی در واکنش به این رفتارها، عدد چهار را به هواداران تیم پرسپولیس نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)