سرمربی جام‌دار پرسپولیس، فقط سه پیروزی دیگر تا ۱۰۰ تایی شدن پیروزی‌هایش تحت این عنوان فاصله دارد و در این صورت از رکورد برانکو ایوانکوویچ هم گذر خواهد کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران تعداد پیروزی‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به عدد ۹۷ رساندند. این تعداد پیروزی در ۱۵۸ مسابقه به دست آمد که پیروزی در 61 درصد بازی‌ها را شامل می‌شود. او با ۱۷ بازی کمتر نسبت به برانکو حالا فقط دو پیروزی تا رکورد پیروزی‌های او فاصله دارد. پرسپولیس تحت هدایت گل‌محمدی، ۴۳ مساوی و ۱۸ شکست هم در کارنامه دارد.

او تاکنون در ۱۲۱ بازی لیگ برتر نیز سرمربی پرسپولیس بوده است و بعد از برانکو از نظر تعداد مسابقه، در رتبه دوم قرار می‌گیرد هر چند از نظر نتیجه و امتیازگیری برترین سرمربی تاریخ باشگاه پرسپولیس در لیگ خلیج فارس به حساب می‌آید. او در ۱۷ مسابقه دوره دوازدهم، ۱۴ مسابقه دوره نوزدهم و تمام مسابقات دوره‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ لیگ برتر هدایت سرخپوشان را برعهده داشته است و در این مدت به ۷۴ پیروزی، ۳۶ تساوی و یازده شکست رسید.
او در ۱۷ مسابقه حذفی هم هدایت شیرهای سرخ را برعهده داشت که حاصل آن یازده پیروزی، ۵ تساوی و یک شکست (با احتساب نتیجه تساوی برای بازی‌های که به پنالتی کشیده شد) بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)