سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر ما صدرنشین هستیم و امیدوار در آخرین بازی هم شرایط همین طور باشد.

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 4 بر یک نفت مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم در نیمه اول دو گل به ثمر برسانیم و حتی اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. بازیکنانمان انگیزه زیادی داشتند و عملکرد خیلی خوبی در بازی از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ما به طور موقت در هفته ماقبل پایانی صدرنشین شدیم که امیدوارم این موضوع در هفته پایانی هم محقق شود. واقعا بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و حقشان صدرنشینی بود. در نیمه دوم ما برای گل زدن و کاهش تفاضل گلمان وارد میدان شدیم که توانستیم تا حدودی موفق باشیم. زمانی که بازی 4 بر صفر هم پیش بود تعویض‌هایمان به گونه‌ای بود که تیم را هجومی  کردیم اما متأسفانه روی یک ضربه کرنر گل دریافت کردیم.

سرمربی نفت تصریح کرد: برد ارزشمندی مقابل گسترش فولاد به دست آوردیم و توانستیم به صدر جدول راه یابیم. لیاقت بازیکنان و مجموعه نفت این جایگاه است. آنها از اول فصل زحمت زیادی کشیدند و این لیاقت را داشتند که در یک هفته مانده به پایان لیگ بتوانند صدرنشینی را از آن خود کنند.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا بی‌انگیزگی بازیکنان گسترش در این زمینه تأثیرگذار بوده، تصریح کرد: اگر بازیکنان گسترش توپ را لو دادند به خاطر تلاش و پرس بازیکنان ما بود. بیرون آمدن از این پرس کار هر تیمی نیست.

وی در مورد اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت، گفت: ما سرنوشت‌مان دست خودمان است. بازی سختی مقابل سپاهان داریم، آنها در این هفته ملوان را شکست دادند. امیدوارم بتوانیم سپاهان را شکست دهیم. کاری به نتایج تیم‌های دیگر نداریم.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه بار دیگر سرنوشت قهرمانی تیمش به سپاهان گره خورده، تأکید کرد: ما از فصل گذشته تجربه خوبی به دست آورده‌ایم. به هر حال امسال شرایط متفاوت است، تیم‌ها فرق می‌کنند، بازی ساده‌ای مقابل سپاهان نداریم اما برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کنیم. تا اینجای کار هم بازیکنان ما کار بزرگی انجام داده‌اند که توانسته‌ایم این جایگاه را از آن خود کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)