پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به هیچ عنوان حق نداریم مسابقات لیگ برتر فوتبال را در بازی های باقی مانده دست کم بگیریم.

یحیی گل محمدی پس از پایان تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس اظهار داشت:بازی سختی مقابل راه آهن در پیش داریم و باید در این بازی پیروز شویم.از بین بازیکنان صحبت هایی شنیده ام که می گویند لیگ را بی تفاوت ادامه بدهیم اما باید به آنها بگویم این اصلا طرز فکر خوبی نیست.بی تفاوتی در لیگ برتر برای ما بد است و بازیکنان نباید بی انگیزه باشند.آنها باید با جدیت کار کنند و در هر بازی به دنبال سه امتیاز باشند تا در پایان فصل جزو 4 تیم اول باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص مصاحبه بعضی از بازیکنان و ناامیدی آنها نسبت به لیگ برتر فوتبال گفت: باید نگاه مان به مسابقات لیگ خوب باشد و ناامیدی را نمی پذیرم و همانطور که گفتم ما موظفیم روند خوب خود را ادامه دهیم. بازیکنان ما نباید نسبت به لیگ برتر بی تفاوت باشند زیرا امید ما برای این مسابقات به هیچ عنوان کم نیست و حق دست کم گرفتن حریفان را نداریم.

وی ادامه داد:ما باید در لیگ سهمیه بگیریم زیرا تضمینی نیست در جام حذفی قهرمان شویم.نباید نگاه منفی به لیگ داشته باشیم.تلاش می کنیم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم.

 

وی تصریح کرد: نباید به حریفان خود اجازه دهیم جای ما را در لیگ بگیرند زیرا ما برای رسیدن به این مکان تلاش زیادی کردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره استراتژی پرسپولیس مقابل راه آهن بیان کرد:تا روز بازی سه جلسه دیگر تمرین داریم.هنوز راه آهن را آنالیز نکرده ایم تا به تاکتیک موردنظرمان دست پیدا کنیم.ما پس از بازی دشوار مقابل ذوب آهن که کمتر از فینال نبود به مصاف راه آهن می رویم.

وی درباره اینکه پرسپولیس وسپاهان به فینال جام حذفی بروند این مسابقه باید کجا برگزار شود گفت:قطعا دوست دارم بازی در تهران باشد اما فکر می کنم فینال در یک شهر بی طرف برگزار شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)