پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس با توجه به شرایط بازیکنانش برای دیدار برابر گهر با بیان اینکه از عملکرد شاگردانم در دیدار برابر نفت تهران راضی نیستم گفت: برای رسیدن به سه امتیاز دیدار برابر گهر باید انرژی زیادی بگذاریم چرا که با یک تیم باانگیزه روبرو هستیم.

 

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از مسابقه با  گهر دورود گفت: سه امتیاز این دیدار برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که می تواند موقعیت پرسپولیس را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به پیروزی باید انرژی زیادی بگذاریم خاطرنشان کرد: به بازیکنانم گفته‌ام که نباید گهر را دست کم بگیرند. ما فردا با تیمی بازی داریم که بازی رفت را برده بود اما اشتباهات داوری این پیروزی را از آنها گرفت. گهری ها از انگیزه زیادی برای گرفتن سه امتیاز برخوردارند و از زمانی که آقای مایلی کهن آمده اند روند این تیم رو به رشد بوده است. گهر تیمی جوان، با انگیزه و دونده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سه مساوی پیاپی تیمش در لیگ برتر، گفت: در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتیم اما زمانی که تیم را تحویل گرفتم نتایج مناسبی گرفتیم. همین امر باعث شد تیم ها مقابل ما با نفرات بیشتری دفاع کنند و این کار ما را برای رسیدن به پیروزی سخت می کرد.

گل محمدی ادامه داد: با این حال ما در سه بازی گذشته مساوی کرده ایم و هر چند فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم اما به پیروزی نرسیدیم. البته من از عملکرد بازیکنانم در دیدار با نفت تهران راضی نیستم که شاید دلیلش خستگی آنها به خاطر پشت سرگذاشتن تمرینات سنگین در اردوی کردان بود. در دیدار با استقلال بدشانس بودیم که نبردیم و در بازی با فولاد هم نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پرسپولیس برای آینده روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت گفت: ما باید جایگاه مان را در رده بندی لیگ ارتقا دهیم و به فکر موفقیت در مسابقات جام حذفی باشیم. به همین خاطر باید با انگیزه بیشتری کار کنیم و همه بازیکنان هم باید این شرایط را درک کنند و با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس به میدان بروند.

یحیی گل محمدی با تاکید بر اینکه جلسه خوبی عصر دوشنبه با محمد رویانیان داشته است، گفت: مباحث خوبی را مطرح کردیم و به جمع بندی خوبی هم رسیدیم. قرار شد بازیکنان با انگیزه بالاتری در ادامه رقابت ها حضور پیدا کنند و بنده هم با ارزیابی کار آنها، لیست بازیکنان مورد نیاز و بازیکنان مازاد برای فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار دهم. همچنین میزان پاداش و جریمه ها را هم من تعیین کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: مدیرعامل باشگاه از کادر فنی و بازیکنان انتظار داشت که با همت و انگیزه بیشتری رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را پیگیری کنند و به خاطر شادی هواداران نتایج قابل قبول تری کسب کنیم که باید در همین راستا به میدان برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)