سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: «یحیی گل محمدی» تاکنون درخواستی برای جذب مهاجم پرسپولیس تهران نداده است.

«رحیم ایرانیان» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا و در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه نفت تهران برای جذب «غلامرضا رضایی» به باشگاه پرسپولیس نامه رسمی داده است، اظهار کرد: از سوی باشگاه نفت نامه ای ارسال نشده است و خبرهایی که در این روزها منتشر می شود، صحت ندارد.

وی ادامه داد: در پایان نیم فصل، نشستی را با سرمربی تیم برگزار می کنیم و فهرست بازیکنان مازاد و نفراتی که باید جذب شوند را از گل محمدی گرفته و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

ایرانیان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه نفت تهران برای جذب بازیکن در نیم فصل تعلل نمی کند؟ گفت: یحیی گل محمدی آدم صبوری است و نمی خواهد عجله داشته باشد و من یقین دارم بهترین تغییرات را در نیم فصل خواهیم داشت.

وی در مورد پیروزی تیمش مقابل پارسه تهران در جام حذفی اظهار کرد: این تیم نفرات و کادر فنی شناخته شده ای دارد و ما در ابتدای بازی با مشکلات زیادی روبرو شدیم اما در وقت های اضافه به پیروزی رسیدیم تا حریف ذوب آهن شویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای موفقیت در جام حذفی باید با برنامه پیش رفت تا به هدف رسید.

وی در خصوص اینکه تیم نفت چگونه با توجه به نداشتن بازیکنان گرانقیمت و نامی در فصول اخیر یک مدعی بوده است، گفت: ما با

تکیه به بازیکنان جوان و با انگیزه حرکت می کنیم و در دو فصل گذشته نیز با اختلاف یک امتیاز حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را از دست دادیم. البته امسال لیگ برتر 16 تیمی و رقابت ها نزدیک تر شده و کار ما سخت است.

ایرانیان در خصوص رویارویی با سپاهان اصفهان در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر گفت: سپاهان باشگاهی منسجم و موفق است که کار دشواری برای غلبه بر آنان داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)