پرسپولیس نیوز :  یحیی گل‌محمدی می‌گوید بازی کردن مقابل ذوب آهن در اصفهان سخت بود اما معتقد است بازیکنانش عملکرد خوبی در این بازی داشتند.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن گفت: خدا را شکر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در این مسابقه بسیار سخت توانستیم به پیروزی برسیم. می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. ذوب‌آهن تیمی است که نقاط قوت زیادی دارد. بازیکنانم با دوندگی و تمرکز راه نفوذ این تیم را بستند. به بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم به هواداران که در این دیدار ما را تشویق کردند و خیلی پرحرارت پشتمان بودند، این پیروزی را تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد اینکه به نظر می رسید ذوب‌آهن عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشت، عنوان کرد:‌جام حذفی دیداری است که هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند به پیروزی می‌رسد. ذوب‌آهن هم موقعیت‌هایی داشت اما ما به خوبی از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه استقلالی‌ها در خواست کردند برنامه جام حذفی تغییر پیدا کند، عنوان کرد: برنامه جام حذفی چند ماه پیش با توجه به بازی‌های تیم ملی و دیدارهای لیگ برتر داده شده است. فکر نمی‌کنم تغییر دوباره درست باشد البته اگر کارشناسان و مسئولان سازمان لیگ به این نتیجه برسند که برنامه دچار تغییر شود برای ما زیاد فرقی نمی‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسید خیلی دیر تصمیم به تعویض گرفت و بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی نداشتند، گفت:  احتیاجی به تعویض نبود و احساس می‌کردم که این احتمال وجود دارد بازی به وقت اضافه کشیده شود و ممکن بود با مصدوم شدن بازیکنان دچار مشکل شویم. تعویض‌های ما کاملا به موقع بود و نفرات جایگزین عملکرد خوبی داشتند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که هافبک‌های پرسپولیس به نظر می‌رسید روز خوبی نداشتند عنوان کرد: کاملا اشتباه می‌کنید و هافبک‌های ما روز خوبی داشتند. باید قبول کنید ذوب‌آهن هافبک‌هایی دارد که جزو بهترین‌های ایران هستند و بازی مقابل آنها خیلی سخت است. با این وجود هافبک‌های ما در خیلی مواقع برتر بودند و موقعیت‌های بسیاری خوبی برای مهاجمان به وجود آورد. به همین خاطر حرف شما را قبول ندارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا از نقی‌زاده و حقیقی که دو هافبک دفاعی هستند به صورت همزمان استفاده می‌کند، اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توانیم از الان در مورد ترکیب بازی بعد صحبت کنیم. 5 تمرین دیگر تا دیدار مقابل راه‌اهن داریم و آن وقت مشخص می‌شود چه نفراتی بازی می‌کنند. زوج نقی‌زاده و حقیقی بسیار خوب توپ‌گیری می‌کنند و در بازی‌سازی نیز مؤثر هستند. دیدید که با آمدن محمد نوری خط هافبک ما جان تازه‌ای گرفت و پیش‌بینی می‌کردیم که با حضور او عملکرد بهتری داشته باشیم که خدا را شکر توانست گل بزند و به پیروزی برسیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود برای حل اختلاف قاضی و انصاری‌فرد جلسه‌ای برگزار کرده‌اند،‌گفت: هیچ جلسه‌ای با مهاجمان نداشتیم اگر بی‌طرفانه به بازی امروز نگاه کنیم، می‌بینید که هیچ اختلافی وجود ندارد و مطمئن باشید اگر چنین مشکلی در تیم ما وجود داشت اینقدر منسجم و رو به جلو بازی نمی‌کرد. اختلاف بین مهاجمان را کاملا تکذیب می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)