پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد که برای حضور در پرسپولیس پیشنهادی ندارد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از برتری 3 بر یک تیمش برابر پیکان گفت: اگر بخواهیم از لحاظ فنی صحبت کنیم در مجموع بازی در کنترل ما بود. در نیمه اول کوچکترین موقعیت و حتی یک کرنر به حریف ندادیم و کاملاً در این نیمه بر بازی مسلط بودیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم همین روند را ادامه دادیم و فشار زیادی روی دروازه پیکان آوردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. ما از کناره‌ها و عمق زمین فضاهای خوبی ایجاد کردیم و گردش توپ خوبی هم داشتیم. باید این برد را به اسماعیل فرهادی که چند روز پیش پایش شکست و هواداران ذوب آهن تقدیم کنم. در مجموع بازی یک طرفه و سه امتیاز حق تیم ما بود که این هم به خاطر انگیزه زیاد بازیکنان بود.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اعتراض پیکانی‌ها به عملکرد داور بازی اظهار داشت: من قول دادم هیچ صحبتی در مورد داوری نکنم و این مسائل را برعهده کارشناسان می‌گذارم. خودم سعی می‌کنم تا در کار داوران دخالت نکنم تا آنها در آرامش کارشان را انجام دهند اما در مجموع فکر می‌کنم تصمیمات داوری روی نتیجه بازی تأثیری نداشت.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که با پیروزی مقابل پیکان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شده‌اید یا خیر خاطرنشان کرد: ما به این مسئله امیدوار هستیم چون فاصله امتیازی‌مان با تیم بالاسری‌مان به یک امتیاز کاهش پیدا کرده است. سه بازی سخت مقابل استقلال، نفت تهران و فولاد داریم که نتیجه این بازی‌ها روی کسب سهمیه ما تأثیر مستقیم دارد. اینکه ما در پایان فصل سهمیه بگیریم یا خیر بستگی به این سه بازی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضورش در فصل آینده در تیم پرسپولیس صحبتی شده یا خیر، گفت: نه برای من و نه برای اصحاب رسانه حرفه‌ای نیست که این مسئله را مطرح کنیم. 7 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و فکر می‌کنم صحبت کردن راجع به این مسائل صحیح نیست. پرسپولیس در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا رقابت می‌کند و به تمرکز احتیاج دارد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: به خودم اجازه نمی‌دهم در این مورد صحبت کنم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم تا اینجا نه پیشنهادی داشتم و نه به جدایی از ذوب آهن تصمیمی گرفتم. ًبرای تمدید قرارداد با ذوب آهن پیشنهادی دو ساله داده و باید شرایطم را به باشگاه ذوب آهن بگویم و اگر به تفاهم رسیدیم قراردادم را تمدید کنم. فعلاً تمرکزم روی ذوب آهن است تا این تیم جایگاه خوبی در لیگ بدست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)