مرجع خبری پرسپولیس : مربی بدنساز پرسپولیس گفت: دلیل این همه سر و صدا را نمی دانم. پرسپولیس هر چند باید شرایط بهتری در جدول داشته باشد اما پیشرفت تیم کاملا آشکار است و شرایط بهتر خواهد شد.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ سردان گمالوویچ قبل از اینکه راهی کشورش شود، در گفتگویی شرکت کرد. وی ابتدا درباره دلیل سفرش گفت: برای عروسی خواهرزاده ام می روم.

این برنامه از قبل چیده شده بود و هنگامی که با پرسپولیس قرارداد می بستم این تاریخ را برای سفر مشخص کرده بودم. با این وجود اگر پدرم تماس نگرفته بود، نمی رفتم. او را سه سال است ندیده ام و به من که زنگ زد، گفت؛ چون قول داده ام باید بروم، بویژه که همه خانواده ام و بستگان دور هم جمع می شوند و چنین برنامه هایی خیلی برای ما مهم است.

 

او در ادامه پیرامون آخرین وضعیت تیم گفت: من نمی دانم چرا این همه سر و صدا می شود. من از هفته پنجم آمدم اما تا جایی که می دانم تیم با تعداد کمی از بازیکنان به اردوی بدنسازی ترکیه رفت. در فصل آماده سازی بخش مهمی از تیم در اردوی تیم ملی حضور داشتند و با شروع بازی ها هم مصدومیت ها و محرومیت ها بسیار آزار دهنده بوده است که در حال حاضر، اوج گرفته است.

 

وی افزود: تیم از روز اول با فشار روانی روبرو بوده است. با تمام این اوصاف تیم روز به روز بهتر شده و روند ما کاملا صعودی بوده است. به عنوان یک مربی خارجی نمی توانم این مسئله را نادیده بگیرم که سپاهان همان نایب قهرمان آسیا است که می توانست در همین دوره قهرمان آسیا بشود.

 

گمالوویچ تصریح کرد: با این وجود تا زمانی که یازده نفره بودیم، بازی خوبی را انجام دادیم ولی طوری برخورد شد که انگار تیم ما تحت فشار بود. اینها در حالی بود که برای آن بازی ملی پوشان ما خسته بودند و فاصله بازی با سایپا هم آنقدر کم بود که برای آنها و دیگر نفرات فرصت استراحت نبود و تازه تغییرات اجباری هم داشتیم. حالا اگر این مشکلات نباشد تیم بهتر هم خواهد شد.

 

مربی پرسپولیس همچنین درباره ارزیابی عملکرد خود و شرایط تیم با توجه به از دست دادن بازیکنان گفت: وقتی در پاس بودم، چند پیشنهاد داشتم ولی دنبال فضایی بودم که بتوانم به خوبی کار کنم و الان در پرسپولیس شرایط خوبی برای کار وجود دارد. نوع روابط ما در کادر فنی به گونه ای است که خیلی ها آرزویش را دارند. شخصا دوست دارم روزی 16 ساعت کار کنم.

 

گمالوویچ ادامه داد: در حال حاضر برای بازیکنانی که می خواهند، برنامه های اختصاصی داریم. از بادامکی و نوری بپرسید که یک ماه قبل به آنها چه گفتم، الان به تیم ملی دعوت شده اند. حقیقی را هم می بینید که چقدر بهتر شده است. در مورد تیم هم باید بگویم، این درست که مشکلات زیادی داریم، اما اگر حمایت هواداران باشد، از این مسائل ترسی نخواهیم داشت. بازیکنان خوبی داریم و حتی روی جوانترین نفرات تیم مثل سیف الهی هم حساب می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)