ليست مازاد 7 تا 10 نفره است!

مرجع خبری پرسپولیس : ايران و همه مي‌خواهند بدانند كدام بازيكنان در ليست مازاد پرسپوليس قرار مي‌گيرند.


اگر فرض كنيم اين ليست فعلا 7 نفره است و دايي اعلام كرده 7 نفر را نمي‌خواهد، با توجه به اينكه سرمربي پرسپوليس تاكيد كرده جوان‌هاي تيم را قطعا نگه نمي‌دارد، همه حواس‌ها به بازيكناني منعطف مي‌شود كه دايي روي آنها نظر نداشته يا خيلي كم از آنها استفاده كرده است گزينه اول ميثم بائو است كه در دوره كرانچار بازيكن اصلي بود اما حالا يكي از آنهايي است كه از سرمربي فعلي دلخوري دارد. دايي روي وسلي برازيليا و اشپيتيم آرفي هم نظر ندارد. گفته مي‌شود هوار ملامحمد هم در ليست مازاد دايي قرار دارد تا فصل بعد شاهد بي‌انضباطي‌هاي او و پا در مياني‌هاي مكرر خودش نباشد!


در مورد محمد پروين اخبار صحيحي در دست نيست و هيچ‌كس نمي‌داند واقعا دايي او را مي‌خواهد يا نه، هر چند كه پروين اعلام كرده با وضعيتي كه در فصل اخير داشت، در پرسپوليس نمي‌ماند.



 

قرارداد دو ساله عادل كلاه‌كج با توجه به مسائل مالي و شرايط دوطرف سر جاي خودش باقي خواهد بود و شايد او نيز جزو بازيكنان جدا شده از پرسپوليس باشد.تا دو سه هفته پيش علي دايي روي محمد منصوري و مهدي شيري هم نظر مساعدي نداشت اما گفته مي‌شود در مورد اين دو هافبك تكنيكي تا حدودي تغيير عقيده داده است.


گفته مي‌شود ماندن منصوري و شيري در پرسپوليس منوط به مذاكره با آنهاست و احتمالا تغييراتي در قرارداد ايشان لحاظ خواهد شد. در دو سه هفته اخير يكي از آنهايي كه بحث جدايي‌شان از پرسپوليس مطرح بوده نبي‌الله باقري‌هاست اما گفته مي‌شود نام او در ليست مازاد دايي نيست مگر اينكه خودش بخواهد برود.در مورد نبي هم شنيده مي‌شود ماندن او در پرسپوليس بستگي به مذاكره و صحبت با سرمربي و باشگاه دارد.

اما نام سه نفر ديگر همه در ليست مازاد قرار گرفته است؛ اكبر صغيري، سعيد حلافي و ضياءالدين نيك‌نفس، سه بازيكن كه در فاصله دو نيم‌فصل به تيم‌هاي ديگر رفتند جايي در تيم سال بعد نخواهند داشت. با در نظر گرفتن تمام موارد فوق ليست مازاد دايي بين 7 تا 10 نفر خواهد بود هر چند خروجي‌هاي پرسپوليس را فقط اين ليست مشخص نخواهد كرد؛ بازيكناني كه قراردادشان را تمديد نمي‌كنند يا قرارداد مشروط دارند و بر سر سال دوم به توافق نمي‌رسند هم مي‌توانند ليست خروجي قرمزها را مثل دو سال اخير پر و پيمان كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)