پرسپولیس نیوز : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نگران رویارویی تیم‌شان با تیم نهم سوپر لیگ ترکیه هستند.

شکست سنگین ذوب‌آهن اصفهان مقابل تیم فنرباغچه ترکیه باعث شده پرسپولیسی‌ها نگران بازی تیم‌شان مقابل تیم گنچلربیرلیی ترکیه باشند. اگر چه تیم فنرباغچه از جمله تیم‌های قدرتمند سوپر لیگ ترکیه است، اما تیم گنچلربیرلیی هم تیم ضعیفی به حساب نمی‌آید. این تیم سال‌هاست که در سوپرجام ترکیه حضور دارد و فصل گذشته هم در رده نهم جدول 18 تیمی سوپر لیگ این کشور قرار گرفت.

یکی از همراهان باشگاه پرسپولیس که در اردوی این تیم در ترکیه حضور دارد به واسطه شناخت بالایی که از تیم گنچلربیرلیی دارد، سرخپوشان را در جریان قدرت بالای این تیم ترکیه‌ای قرار داده و به آنها تأکید کرده است حتی اگر با اختلاف دو گل از این تیم شکست بخورند، نتیجه خوبی کسب کرده‌اند!

مسئولان تیم ترکیه‌ای به پرسپولیسی‌ها این اطمینان را داده‌اند که با تیم اصلی خود به مصاف آنها بیایند، اما مشکل اینجاست که برانکو هنوز تیمش کامل نشده و چند بازیکن پرسپولیس هم دیر به تمرینات این تیم اضافه شدند و هم‌اکنون در فرم ایده‌آل قرار ندارند. به هر حال ترس از باخت سنگین مقابل تیم گنچلربیرلیی نگرانی‌هایی در اردوی پرسپولیس ایجاد کرده است و باید دید برانکو تیمش را چطور از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده می‌کند.

دیدار دوستانه تیم گنچلربیرلیی و پرسپولیس ساعت 17 فردا در ورزشگاه اختصاصی تیم ترکیه‌ای برگزار می‌شود و قرار است کاروان تیم پرسپولیس ساعت 14:30 فردا هتل پاتالیا را به مقصد آنکارا ترک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)