پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا از علاقه اش برای مربیگری آبی های لندن حرف هایی را به میان آورد.

به گزارش خبر؛ هنگامی که پپ گواردیولا از مربیگری در تیم بارسلونا استعفا داد و اعلام کرد که آخرین روز های حضورش را روی نیمکت آبی و اناری ها پشت سر می گذارد، گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی این مربی پرافتخار آغاز شد اما گواردیولا در کمال شگفتی از تصمیمش مبنی بر دوری یک ساله از دنیای فوتبال خبر داد.
سرمربی سابق و محبوب کاتالان ها در حال حاضر به دور از هرگونه استرس در شهر نیویورک به سر می برد. این مربی جوان که در ماه های گذشته شایعه‌ علاقه‌اش به بسیاری از تیم‌ها از جمله میلان، منچستر سیتی، چلسی و … شنیده می شد اکنون به طور رسمی از علاقه اش به باشگاه چلسی پرده برداشت. او اعلام کرد که دوست دارد سرمربی آبی‌های لندن شود، باشگاهی که مربیان بزرگی همچون خوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی روی نیمکت آن نشسته اند.

در حال حاضر رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی کار بسیار سختی را پیش رو دارد، چرا که روبرتو دی‌متئو پس از رساندن چلسی به عنوان قهرمانی اروپا خودش را در دل هواداران چلسی جا کرده و شاید بتوان او را یکی از محبوب ترین مربیان تاریخ چلسی دانست. با این شرایط برکناری مربی ایتالیایی از چلسی کار آسانی نیست و باید دید سرانجام گواردیولا حرفه خود را در چه باشگاهی دنبال خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)