سرمربی باواریایی‌ها با وجود پیروزی نه چندان مقتدرانه شاگردانش در خانه اینتراخت فرانکفورت به ابراز رضایت از عملکرد آنها پرداخت.

به گزارش تسنیم، بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان میهمان اینتراخت فرانکفورت بود و موفق شد میزبان خود را با تک گل ماریو ماندزوکیچ شکست دهد. اگرچه نتیجه بازی نسبت به نتیجه‌ای که باواریایی‌ها در هفته نخست برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ کسب کردند (پیروزی 3 بر یک) ضعیف‌تر بود اما با این حال پپ گواردیولا از نمایش مردانش راضی بود.

گواردیولا پس از بازی به خبرنگاران گفت: در مقایسه با هفته گذشته، ما اکنون بازی را به مراتب بهتر کنترل می‌کنیم. هفته گذشته برابر بورسیا مونشن‌گلادباخ با اشتباهاتی که مرتکب شدیم، به حریف بیش از اندازه فرصت دادیم اما امروز در این زمینه بهتر کار کردیم. بازی در لیگ پس از دیدار‌های ملی هرگز کار آسانی نیست و ما فقط 3 روز وقت داشتیم که خودمان را برای این بازی آماده کنیم.

گواردیولا افزود: اگرچه فرصت کمی برای کسب آمادگی داشتیم اما باز هم توانستیم به شیوه‌ای مناسب برای این بازی آماده شویم و موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. باید بگویم که صددرصد از عملکرد تیمم راضی هستم.

در همین حال مانوئل نویر، سنگربان باواریایی‌ها نیز به ابراز رضایت از پیروزی کسب شده پرداخت و اظهار داشت: ما دومین پیروزی‌مان را در فصل جدید بوندس‌لیگا می‌خواستیم. هر 3 امتیاز این بازی خارج از خانه را می‌خواستیم و آن را به دست آوردیم. نمی‌خواستم جذاب بازی کنیم بلکه هدف‌مان کسب پیروزی بود و به آن هم رسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)