پرسپولیس نیوز :  وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد فوتبال هم به اندازه کشتی رشد داشته باشد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از استخر کوثر شهرستان رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بازسازی و تکمیل استخر کوثر که در برف سال گذشته تخریب شده است اعتباراتی تخصیص داده شده که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی هدف از سفر ریاست جمهور و وزراء به استان‌ها را فعال سازی پروژه های عمرانی و نیمه تمام، دیدار با مردم و آشنا شدن با مشکلات و موانع مختلف آن‌ها دانست و گفت: کاروان تدبیر و امید برای رفع مشکلات مردم رشت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد؛ هر سفر برکاتی زیادی برای آن منطقه و استان خواهد داشت. در سفر به گیلان برای توسعه و تقویت زیرساخت ها حدود 800 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین هدف کلی وزارتخانه را عملیاتی کردن برنامه های کلان پیش بینی شده دانست که قبلا به مجلس تقدیم شده بود. دکتر محمود گودرزی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر چگونگی وضعیت فوتبال و سرمربی تیم ملی، اظهار داشت: در حال حاضر نگاه‌ها به کشتی معطوف است که قهرمان جام جهانی شده و امیدواریم فوتبال مانند کشتی رشد داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه موضوع واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به طور جدی پیگیری می شود، گفت: برای بار سوم مزایده 2 باشگاه برگزار خواهد شد و اگر باز هم کسی خواستار خرید سرخابی‌های تهران نبود کمیته‌ای با حضور نمایندگان اقتصاد و دارایی ، دادگستری و وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهیم داد تا وضعیت‌شان مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)