شهرام گودرزی بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: به شخصه دوست دارم بازی با پرسپولیس در حضور هواداران برگزار شود.

شهرام گودرزی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم، اظهار داشت: مدت زیادی است تمرینات آماده‎سازی را آغاز کرده‎ایم. تمریناتی پرفشار و دوران بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم و کم کم آماده حضور در لیگ برتر می‎‎شویم.

وی با اشاره به بازی هفته اول تیم پارس جنوبی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: قطعا بازی مقابل پرسپولیس سخت است. می‌توانستیم قرعه راحت‌تری برای هفته اول داشته باشیم اما این مهم رخ نداد. البته این موضوع خیلی اهمیت ندارد. چه هفته اول، چه هفته آخر بالاخره باید با همه تیم ها بازی کنیم. امیدوارم مسابقات لیگ را خوب و با قدرت شروع کنیم. کار ما از ابتدای فصل سخت است ولی همه تلاش‎مان را می‌کنیم برنده میدان باشیم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به تغییرات زیاد این تیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان خیلی خوبی را بنا به دلایلی از دست دادیم‌. فراز کمالوند هم کارش را به خوبی بلد و بازیکنان خوبی جذب کرده است‌. من به تیم‌مان خوشبین هستم و امیدوارم مثل سال‌های قبل با قدرت ظاهر شویم و همچنان جایگاه‎مان را در نیمه بالای جدول حفظ کنیم. می‌خواهیم لیگ را خوب شروع و دل هواداران را شاد کنیم.

گودرزی در مورد تغییر حکم محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس در بازی هفته اول لیگ برتر، تصریح کرد: من دقیقا در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم محروم یا تعلیق بودند. به شخصه دوست دارم بازی‌ها با حضور هواداران برگزار شود. برای مردم و هواداران فوتبال بازی می‌کنیم و اگر آنها در ورزشگاه نباشند، جذابیت مسابقات کم می‌شود. از شور و شوق هواداران فوتبال در ورزشگاه لذت می‌بریم و آنها هم از فوتبال بازی کردن ما لذت می‌برند. فکر می‌کنم مردم خیلی وقت است منتظر شروع لیگ برتر هستند و دوست دارند تیم خودشان را ببینند و تشویق کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)