پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جلسه هفته گذشته در کمیسیون سیاسی – دفاعی دولت در خصوص واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این کمیسیون به این نتیجه رسید که واگذاری دو باشگاه عملی شود.

محمود گودرزی روز شنبه در حاشیه بازدید از کمپ تیم های ملی ورزش های جانبازان و معلولین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت هم این موضوع را پیگیری خواهد کرد و برهمین اساس کمیته ویژه ای برای انجام کارهای مقدماتی، تشکیل شده واز کمک سازمان خصوصی سازی هم استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص لیگ برتر فوتبال هم اظهار کرد: متخصصین و کارشناسان فوتبال باید در این باره نظر دهند،اما قهرمانی تیم فولاد خوزستان را در سیزدهمین دوره لیگ برتر تبریک می گویم و امیدوارم فوتبال ما به سمت محیطی پاک حرکت کند تا فضایی فرهنگی و تربیتی داشته باشد و رفتارهای غیر ورزشی در آن وجود نداشته باشد.

**فدراسیون جانبازان حق بزرگی در توفیقات ورزشی دارد

گودرزی همچنین با تبریک قهرمانی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین در رقابت های جهانی 2014 امارات تصریح کرد: البته برای ما این نتیجه قابل پیش بینی بودوامروزطبق قرارقبلی وعلاقه به ورزش جانبازان و معلولین، خدمت زحمتکشان و دست اندرکاران این فدراسیون رسیدیم و از نزدیک با امکانات آن آشنا شدیم.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حق بزرگی در توفیقات ورزشی دارد و امیدوارم این توفیق ها ادامه یابد.

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: طی چند سال گذشته تحول عظیمی در ورزش جانبازان ومعلولین از نظر زیر ساختها و همچنین تربیت نیروی انسانی ایجاد شده است.

وی در پاسخ به سووال یکی از خبرنگاران مبنی بر برنامه وزارت ورزش و جوانان برای پاداش قهرمانان درسال 93 گفت: شاید تشویق مادی ورزشکاران روند درستی نباشد و هر چند هم نباید، نیازهای مالی آنها را فراموش کرد اما باید یکسری قوانین و مقررات ایجاد شود تا ورزشکاران را از نظر شغل، بیمه و سایر مسائل تامین کند و نباید اینگونه باشد که قهرمانان پس از کنارگذاشتن ورزش با مشکلاتی برای تامین مایحتاج زندگی روبرو شوند.

گودرزی درخصوص بودجه ورزش در سال 93 یادآور شد: وظیفه ما تامین اعتبارات است واگر این اعتبارات زیاد باشد به همان نسبت بودجه سایر فدراسیون ها افزایش و اگر کم شود به طبع آن نیز بودجه فدراسیون ها کم خواهد شد.

وی در پایان در مورد سووال خبرنگاری در مورد فوتبال گفت: در ایران رشته های مختلفی داریم که برخی از آنها افتخارات زیادی کسب کرده اند و در جهان حرف اول را می زنندو خواهش من این است که رسانه ها در سایر رشته ها نیز تمرکز داشته باشند.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: از فضای تک بعدی و غیرعادلانه باید پرهیز کنیم چرا که رشته های ورزشی دیگر هم علاقمندان زیادی دارند و رسانه ها نباید تحت تاثیر یک رشته ورزشی قرار گیرند و فعالیت های سایر رشته های ورزشی دیده نشود. شاید بسیاری از مردم به فوتبال علاقمند باشند اما رسانه ها باید عادلانه عمل کنند.

این بازدید در حالی انجام شد که هیچ از تیم های جانبازان و معلولین ایران در اردوی آمادگی حضور نداشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)