گئورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس در رابطه با آخرین شرایط تیم باشگاهی‌اش و البته بازی‌های ایران در جام جهانی و شانس این تیم مقابل امریکا به شکل جالب و امیدوارکننده‌ای به اظهار نظر می‌پردازد.

اوضاع تمرینات پرسپولیس چگونه است و در رابطه با اردویی که پیش رو داشتید اما لغو شد چه توضیحی داری؟
تا جایی که من اطلاع داشتم برنامه اردویی در دبی داشتیم اما این اتفاق رخ نداد. پس لازم بود که برنامه‌هایمان را تغییر دهیم و هر روز در تهران تمرین کنیم.

برنامه اردویی دیگری را پیش رو ندارید؟
واقعاً نمی‌دانم که آیا باز هم برنامه‌ای برای اردوی خارجی هست یا نه اما این مسأله برای ما اهمیتی ندارد چون فعلاً طبق برنامه‌ریزی در تهران تمرین می‌کنیم و شاید چند بازی تدارکاتی هم پیش رو داشته باشیم اما چیزی که مهم است ما به هر حال شرایط آماده‌سازی خوبی داریم.

در رابطه با پیروزی ایران مقابل ولز چه صحبتی ‌داری و نتیجه بازی مقابل امریکا را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟
واقعاً احساس افتخار می‌کنم که تیم ملی ایران مقابل ولز فوتبال خیلی خوب و با کیفیتی را به نمایش گذاشت. احساس افتخارم از این بابت است که به‌مدت شش سال هر مصاحبه‌ای که در کشورم داشتم به این موضوع پرداخته و گفته‌ام که فوتبال ایران کیفیت خوبی دارد ولی باور کنید که تصور دنیا درباره فوتبال ایران پایین‌تر از حد واقعی‌اش است. از طرف دیگر این برد می‌تواند دلیل کوچکی برای شادی مردم ایران باشد که روزهای سختی را تجربه می‌کنند و من فکر می‌کنم ایران می‌تواند از سد امریکا بگذرد و یا حداقل به نتیجه مساوی برسد. پیش‌بینی من حتی قبل از برد مقابل ولز، این بود که ایران می‌تواند از گروهش صعود کند و الان هم به این موضوع اطمینان دارم.

به نظرتان تیم ملی ایران چقدر شانس صعود دارد؟
فکر کنم ایران یک فرصت تاریخی برای صعود دارد و باید بتواند از این فرصت استفاده کند تا برای اولین بار از گروهش در جام جهانی صعود کند.

تا اینجای مسابقات جام جهانی چه تیم‌هایی را قوی و چه تیمی از نظر تو ضعیف و کمتر از حد انتظار ظاهر شده‌؟
برزیل سطح بالایی از فوتبال مدرن را به نمایش گذاشته و نشان داده که واقعاً بهترین است. ضعیف‌ترین تیم جام جهانی هم از نگاه من تیم ملی قطر بوده که خیلی زود از گردونه رقابت‌های جام جهانی کنار رفت.

چه تیم‌هایی به نظرت شانس زیادی برای قهرمانی دارند؟
فکر می‌کنم برزیل و فرانسه مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی هستند ولی در این تورنمنت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد که شاید کسی آن را پیش‌بینی نکرده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)