گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس هم مثل همه ما در تب و تاب جام جهانی قرار دارد و طبیعی است با او در این مورد صحبت کنیم.

البته این مصاحبه چند روز قبل انجام داده اما به بهانه مشخص شدن تیم‌های نهایی در جام جهانی 2022، بخش دوم آن مصاحبه را تقدیم‌تان می‌کنیم:

به‌عنوان یک مدافع عملکرد کدام بازیکن تدافعی را در بین تیم‌های حاضر در جام‌جهانی پسندیدی؟
من تمام مسابقات جام جهانی را دیدیم اما با وجود این نمی‌توانم یک اسم خاص را به شما بگویم. همه تیم‌ها با سازماندهی دفاعی بالایی بازی می‌کنند از همین رو نمی‌توانم فقط از یک اسم خاص صحبت کنم و نامی را بر زبان بیاورم.
در فاصله نسبتاً کوتاه باقی‌مانده در خصوص این بازی خاص چه صحبتی داری؟
واقعاً نمی‌دانم در دربی چه اتفاقی می‌افتد اما مطمئنم که بازی دربی، دیدار باکیفیتی به لحاظ فنی خواهد شد و دو تیم هم با تمام وجود برای بردن و پیروزی و کسب سه امتیاز آن می‌جنگند.
دربی 99 اولین دربی است که با پیراهن پرسپولیس بازی خواهی کرد با وجود این برای دربی هیجان‌زده نیستی؟
قطعاً می‌دانم دربی چقدر برای هواداران مهم است به همین خاطر دربی برای من هم اهمیت زیادی دارد اما آماده‌سازی من مثل همیشه است.
بازیکنان خارجی مانند ایمون زاید و چند بازیکن خارجی دیگر با گلزنی در تاریخ دربی‌ها تاریخ‌سازی کرده‌اند، تو هم می‌توانی در ادامه مانند آنها در تاریخ دربی‌ها تاریخ‌سازی کنی؟
من عادت ندارم نتایج بازی‌های آینده را حدس بزنم. امیدوارم که بتوانم نام خودم را در تاریخ پرسپولیس و دربی‌ها ثبت کنم ولی زمان این موضوع را نشان خواهد داد.
در خصوص بازی‌های تیم‌ها در مرحله نیمه نهایی چه نظری ‌داری و به نظرت چه تیم‌هایی به فینال می‌رسند و در نهایت کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
بازی‌های مراکش مرا هیجان‌زده کرده و امیدوارم آنها به فینال برسند ولی مقابل فرانسه کار خیلی سختی دارند .
 آرزو دارم که آرژانتین به احترام مسی فینالیست شود و این بازیکن بزرگ با قهرمانی درخشش خودش را در جام جهانی به اتمام برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)