مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان پرسپولیس شخصیت بالایی دارند و همه ما ذهنیت برنده داریم.

گئورگی گولسیانی که تابستان اخیر با امضای قراردادی از سپاهان به پرسپولیس پیوست، در تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است و یکی از عوامل اصلی صدرنشینی سرخپوشان تهرانی در لیگ برتر به شمار می‌رود. این مدافع 31 ساله گرجستانی که در دربی تهران هم دو گل به ثمر رساند و پرسپولیس را از شکست مقابل استقلال نجات داد، گفت‌وگویی انجام با تسنیم داده‌ که در زیر می‌خوانید:

 در فصل جاری همراه پرسپولیس بسیار خوب درخشیدی و توانستی یکی از مهره‌های کلیدی تیمت در صدرنشینی باشی. از تجربه بازی در پرسپولیس صحبت می‌کنی و اینکه دلیل موفقیت شما در فصل جاری چه بوده است؟

همه بازیکنان پرسپولیس شخصیت بالایی دارند و همه ما ذهنیت برنده داریم. ما بهترین هواداران را داریم، بنابراین ما به انگیزه اضافی نیاز نداریم، چون از قبل باانگیزه هستیم. همچنین فضای دوستانه و هماهنگی در تیم وجود دارد، ما از یکدیگر حمایت و به هم کمک می‌کنیم و من یک عضو عادی این تیم بزرگ هستم.

 و یکی از بازیکنان خارجی هستی که سالیان زیادی است در فوتبال ایران بازی و در کشور ما زندگی می‌کنی؛ اما بازیکنانی مانند لوکادیا بوده‌اند که بدون دلیل قانع‌کننده ایران را ترک کرده‌اند. نظرت درباره زندگی در ایران چیست و آیا از شرایطت رضایت داری؟

چهار ماه دیگر حضور شش ساله‌ام در ایران تکمیل می‌شود. شش سال از عمرم را در ایران گذراندم. هم روزهای خوبی داشتم و هم روزهای سختی. مخصوصاً در شروع. دو سه سال اول آسان نبود، چون جزئیاتی از سبک زندگی روزمره در ایران وجود دارد که هر خارجی باید با آن سازگار شود؛ از جمله تفاوت‌های فرهنگی، غذا، روابط بین مردم، زبان و … . در مورد خودم باید بگویم، من تمام سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌ام و به مثبت بودن و به استفاده حداکثری از هر روز ادامه می‌دهم. من نمی‌توانم یورگن لوکادیا را قضاوت کنم، این انتخاب شخصی او بود که پرسپولیس و ایران را ترک کند. علیرغم این واقعیت که ما تصمیم او را دوست داریم یا نه، باید آن را بپذیریم و انتخاب دیگری نداریم. در حال حاضر ما فقط روی کار خود تمرکز داریم.

 تفاوت بازی در پرسپولیس با سایر تیم‌ها را در چه چیزی می‌بینی؟

تفاوت اصلی که مشهود است جو مثبت و اعتمادبه‌نفسی است که در زمین احساس می‌کنیم که می‌تواند روی هر بازیکنی تأثیر بگذارد. در تیم‌های دیگری که بودم، مشکلاتی را به وجود می‌آوردند و به جزئیات توجه نمی‌کردند. تمام جزئیات در فوتبال مهم است. در پایان فصل حتی یک اشتباه کوچک که در طول فصل مرتکب شده‌اید یا به آن توجه نکرده‌اید، می‌تواند نتیجه نهایی را تعیین کند. اینجا در پرسپولیس تا به حال همه چیز عالی بوده است.

شما و مرتضی پورعلی‌گنجی بهترین خط دفاع لیگ را از نظر آمار تشکیل داده‌اید. نظرت در این مورد چیست و رمز هماهنگی زودهنگام تو با سایر مدافعان را در چه چیزی می‌بینی؟

همیشه می‌گویم که ما در پرسپولیس بازیکنانی بسیار باکیفیت و به‌خصوص مدافعان میانی خیلی خوبی داریم. همه آنها رقابت‌طلب هستند و از طرفی شخصیت بزرگی دارند. خوشحالم که تا به حال در دفاع عملکرد خوبی داشته‌ایم.

 پرسپولیس اکنون با اختلاف در صدر جدول حضور دارد؛ چقدر امیدواری بتوانی قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ برتر تجربه کنی؟

نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد، بنابراین نمی‌توانم پیش‌بینی در این خصوص داشته باشم. هدف اصلی ما قهرمانی در لیک برتر و جام حذفی است، پس تا آخر باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)