مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس ویترین فوتبال ایران است و من افتخار می‌کنم که در این تیم بازی می‌کنم.

 تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی با برد مقابل مس کرمان به استقبال تعطیلات رفت که توانست از جایگاه خود در صدر جدول محافظت کند. این در حالی بود که سرخپوشان در این بازی هم توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و با رکورد خوب سه گل خورده در یازده بازی به تعطیلات بروند.

گئورگی گولسیانی یکی از نفرات ثابت پرسپولیس از ابتدای فصل تا الان بود که توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد و مهره ثابت یحیی گل‌محمدی در قلب دفاع پرسپولیس باشد.

این بازیکن در گفت‌وگو با ایرنا در مورد عملکرد خوب پرسپولیس در ابتدای فصل تا کنون، رکورد خوب سرخپوشان در قلب خط دفاع، مشکل ممنوع الخروجی‌اش و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

هفته گذشته خبر ممنوع‌الخروجی‌ات به خاطر مالیات مطرح شد. ماجرا چه بود؟

مشکل حل شد و الان در کنار خانواده‌ام در کشورم هستم. مهم این است.

پرسپولیس با صدرنشینی به استقبال تعطیلات رفت. نظر شما در این‌باره چیست؟

این برنامه ما بود. باید صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم آن هم تا پایان لیگ. برنامه اصلی این است.

پرسپولیس تا پایان هفته یازدهم تنها سه گل دریافت کرده و تو هم یکی از ارکان اصلی خط دفاع بودی. چگونه این اتفاق خوب رقم خورد؟

دلیل اصلی این موضوع سازماندهی تیمی خوب ماست. همچنین نظم خوب دفاعی که کل تیم دارد. بعد از هر مسابقه با هم در مورد عملکردمان حرف می‌زنیم و تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعفی را که شناسایی شده، ترمیم کنیم تا شرایط تیم هر روز بهتر و بهتر شود.

 

ذوب‌آهن، نساجی و سپاهان دیگر تیم‌هایی است که تو سابقه بازی در آن را داری. از نظر تو فرق پرسپولیس با سایر تیم‌ها در چیست؟

ابتدا این را به عنوان یک بازیکن می‌گویم. افتخار من این است که بازیکن پرسپولیس هستم و این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. پرسپولیس ویترین فوتبال ایران است.

از این موضوع بگذریم. تیم ملی کشورت (گرجستان) هم با مربیگری سانیول و نسل جدیدی از بازیکنان مانند خویچا کواراتسخلیا و گئورگی مامارداشویلی رفته رفته به تیمی تبدیل شده که رقبای قدرتمند اروپایی روی آن به عنوان یک رقیب جدی حساب باز می‌کنند. نظر تو در این باره چیست؟

قطعا همینطور است. معمولا در گرجستان استعدادهایی در زمان‌های متفاوت رشد می‌کنند. استعدادهای بی‌نظیر با پتانسیل بالا در نسل‌های مختلفی وجود داشته‌اند اما حرفه‌ای‌گری کمتر نسبت به استعداد داشتند. الان هم نسل جدید در حال یادگیری رفتار حرفه‌ای هستند و آنها شرایط را درک می‌کنند. آنها در حال یادگیری هستند که در فوتبال برای موفقیت چه چیزهایی را باید قربانی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)