مدافع گرجستانی پرسپولیس به کوپال ناظمی توصیه کرد کمتر سبب توقف بازی‌ها شود.

گئورگی گولسیانی پس از کسب دوازدهمین پیروزی فصل پرسپولیس در لیگ برتر که مقابل نفت مسجدسلیمان رقم خورد، اظهار داشت: بازی هیجان‌انگیزی بود و از پیروزی 3 بر صفر خوشحال هستیم. داور مسابقه (کوپال ناظمی) انسان بسیار خوبی است و به او احترام می‌گذارم، اما آرزو می‌کنم بازی‌ها را کمتر متوقف کند.

وی در ادامه تصریح کرد: او مسابقه را هر بار به‌خاطر خطاهای کوچک متوقف می‌کند و این مسئله باعث کاهش سرعت مسابقه می‌شود. هر بازیکنی روی زمین می‌افتد، این داور سوت می‌زند و هنگامی که به بهبود لیگ فکر می‌کنیم، باید به این مسئله فکر کنیم. این یک توصیه محترمانه من برای اوست.

مدافع پرسپولیس با اشاره به وضعیت تیمش در جدول لیگ برتر خاطرنشان کرد: اکنون 42 امتیاز داریم و باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد. 9 بازی دیگر پیش رو داریم و تا پایان می‌جنگیم. فقط هم قهرمانی می‌خواهیم.

گولسیانی راجع به دیدار تیمش با سپاهان اصفهان در جام حذفی گفت: سپاهان در خانه خود بازی می‌کرد و این مسابقه برای ما بسیار سخت بود. می‌دانیم سپاهانی‌ها بازی قبلی ما مقابل این تیم را برای دیدار دو هفته آینده آنالیز می‌کنند و باید آماده باشیم. البته قبل از آن باید مقابل تراکتور بازی کنیم که بسیار دشوار است. تاکنون امتیازاتی حیاتی از دست دادیم و نباید دیگر هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)