مدافع غایب پرسپولیس در دربی گفت اصلا به سبک بازی استقلال علاقه‌ای ندارد.

گیورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس در گفتگو با عادی فردوسی پور در خصوص دربی اظهار کرد: برنامه ما این بود که چون استقلال از بالاها پرس نمی‌کرد، بنابراین باید سریع و عریض بازی می‌کردیم و توپ را در عرض به ۲ وینگر می‌رساندیم و سریع منطقه و جریان بازی را عوض می‌کردیم.

مدافع گرجستانی با اشاره به تاکتیک پرسپولیس در دربی گفت: در این تاکتیک اصلا حق ندارین توپ را راحت لو بدید. مثلا وقتی اورونوف توپ را تحویل می‌گرفت ساده توپ را لو می‌داد و ترابی هم همینطور. به همین خاطر این دلیل بازی ریتم کندی داشت و دربی کسل کننده‌ از آب درآمد. این یک نمایش و باید حواسمان باشد که این نمایش خوب از آب دربیاید، نمی‌شود بازی را صدبار متوقف کرد چون در اینصورت کیفیت بازی از دست می‌رود.

گولسیانی درخصوص اینکه پرسپولیس باید چه سبکی را مقابل استقلال بازی می‌کرد، توضیح داد: پرسپولیس می‌توانست سریع‌تر منطقه بازی را عوض کند چون استقلال هم پیش‌دستانه بازی نمی‌کرد، بیشتر عقب بازی می‌کردند و فقط به سمت چپ و راست می‌رفتند. در این‌صورت باید فضا پیدا پیدا کنی، باید برتری عددی بسازی، باید در محوطه پرتعدادتر باشی و متاسفانه ما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم اگرچه چند موقعیت داشتیم اما خب جلوی حریفی مثل استقلال نمی‌شود اینطوری بازی کرد.

گولسیانی درخصوص عملکرد فرجی و نعمتی در دربی و عدم قدرت بازیسازی این دو مدافع پرسپولیس توضیح داد: هر ۲ مدافع خیلی خوبی هستند، نه به این خاطر که با من هم تیمی‌اند. آن لحظه که نعمتی تیم پرسپولیس را نجات داد، لحظه خیلی خوبی بود اما چه می‌توانم بگویم از ریتم بازی اصلا خوشم نیامد. به نظرم مدافعان پرسپولیس باتوجه به اینکه اصلا توسط بازیکنان استقلال پرس نمی‌شدند می‌توانستند سریع‌تر بازی کنند و روبه‌جلوتر باشند. جای مرتضی خیلی خالیه.

گولسیانی درباره تاکتیک نکونام در دربی گفت: ما تیم بهتری هستیم و فوتبال بهتری بازی می‌کنیم اما من به ایده نکونام احترام می‌گذارم. او مربی خوبی است و مربی من هم بوده و این تاکتیک محبوب نکونام است و وقتی با آن به نتیجه رسید می‌توانیم بگوییم تاکتیک خوبی بوده ولی من علاقه‌ای به این تاکتیک ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)