مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم بدون دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران کار سختی مقابل ذوب‌آهن اصفهان دارد، اما سرخپوشان می‌توانند بر این مشکل غلبه کنند.

گئورگی گولسیانی پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: برد خیلی مهمی به دست آوردیم. مشکلاتی داشتیم و کسب این سه امتیاز اهمیت زیادی داشت. هواداران پرسپولیس و مردم ایران انتظار دارند که به برتری برسیم و قهرمان شویم.

وی در مورد فشارهایی که روی اوسمار لوس‌ویرا سرمربی پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: بیشتر از 1.5 سال است که اوسمار در پرسپولیس است. او را می‌شناسیم و دوره جدیدی برای ما و این مربی خواهد بود. برای اوسمار آرزوی موفقیت می‌کنم و کار کردن با او برای من لذت‌بخش است. ما همه حرفه‌ای هستیم و همه اعضای باشگاه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره محرومیت علیرضا بیرانوند از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: او در این مسابقه کارت زرد گرفت. کارمان سخت است، اما تراژدی نیست. پرسپولیس تیمی قدرتمند است و دروازه‌بانان زیادی داریم. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و می‌توانیم شرایط را مدیریت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)