مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اینکه با سیدجلال حسینی مقایسه می‌شوم افتخار می‌کنم چرا که او بازیکن بزرگی است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته توانست با نتیجه سه بر صفر نفت مسجدسلیمان را شکست دهد تا رقابت برای تصاحب صدرجدول جذاب‌تر شود. یکی از دلایل اینکه پرسپولیس توانسته خود را نزدیک به صدر نگه دارد، دفاع مستحکم این تیم است.

یکی از بازیکنان قلب دفاع این تیم، گئورگی گولسیانی است که توانسته ثبات بسیار خوبی در این فصل داشته باشد. این بازیکن روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در رابطه با رقابت برای قهرمانی، روزهای سخت پیش روی تیم، عملکرد خوب خط دفاعی سرخپوشان، مقایسه‌اش با سیدجلال حسینی و احتمال خداحافظی با لباس پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی در کسب نتیجه، دوباره روی دور موفقیت افتاده‌. است چه اتفاقی افتاده که این تیم دوباره جان گرفته است؟

فصل طولانی است، همه تیم‌ها کمی پیشرفت دارند و همه آنها هم دچار پسرفت می‌شوند. این موضوع در فوتبال کاملاً عادی است و به طور کلی زندگی هم همینطور است. ما عملکرد نه چندان خوبی داشتیم و امیدواریم که این پسرفت به پیشرفت تبدیل شود که باید ما را به نتیجه نهایی خوب برساند.

می‌توان گفت که پرسپولیس الان در سخت‌ترین مقطع فصل قرار دارد چرا که با تیم‌های مدعی مانند سپاهان، تراکتور، مس و تیم‌های در خطر سقوط مانند ملوان بازی دارد. آیا تیم از این گردنه سخت هم می‌تواند به خوبی عبور کند؟

واقعا بازی‌های سختی داریم. همه بازی‌ها برای ما مثل فینال است. هر بازی تمرکز بالا می‌خواهد و ما نیز با انگیزه زیاد مقابل حریفان قرار می‌گیریم. فصل رقابتی‌تر و پر استرس‌تر شده و تیمی که بتواند همه این شرایط را اداره کند، قهرمان خواهد شد. بنابراین ما هر روز سخت کار می‌کنیم تا آن را مدیریت کنیم.

از زمانی که به فوتبال ایران آمدی با مدافعان زیادی همبازی بودی اما مثلث تو، مرتضی‌ پورعلی‌گننجی و علیرضا بیرانوند ظاهرا موفق‌ترین بوده است.

ساختار دفاعی ما از مهاجمان شروع می‌شود. تک تک بازیکنان در کارهای دفاعی شرکت می‌کنند و آن را به خوبی انجام می‌دهند. تا به حال مثلث ما کیفیت مناسبی را نشان داده زیرا ما اعتماد به نفس، درک متقابل، اعتماد به یکدیگر داریم و هرگز همدیگر را سرزنش نمی‌کنیم. ما فقط به هم کمک می‌کنیم تا پیشرفت کنیم تا در نهایت تیم موفق شود.

هواداران تو را این روزها با سیدجلال مقایسه می‌کنند و خواهان این هستند تو هم مانند او در پرسپولیس سالیان سال بمانی و فوتبالت را در این تیم پایان بدهی. نظرت در این باره چیست؟

«آقا سید» بازیکن خاصی بود. افتخارم است اگر کسی مرا با او مقایسه کند. من شخصاً هرگز به این فکر نمی‌کنم که خودم را با کسی مقایسه کنم و فقط بهترین مدافعان فوتبال جهان و گرایش‌های جدید فوتبال مدرن را مشاهده و تجزیه و تحلیل می‌کنم.

صحبتی در مورد تمدید قرارداد مطرح شده است؟

هرگز این را از هیچ‌کس نشنیده‌ام. تا پایان فصل قرارداد دارم و برنامه‌های آینده‌ام مشخص نیست. تا این لحظه بحثی برای تمدید قرارداد نداشتیم.

به عنوان سوال پایانی، رقابت برای قهرمانی بین شما، استقلال و سپاهان به اوج خودش رسیده و پرسپولیس در راه این رقابت امتیازات زیادی از دست داده است. آیا می‌توانید این امتیازات را جبران کنید؟

لیگ در حال حاضر به مرحله نهایی خود رسیده و همانطور که اشاره کردم، تمام نکات اهمیت حیاتی دارند. نمی‌دانم چگونه به پایان می‌رسد اما می‌توانم قول بدهم که تمام تلاش‌ها، انرژی و انگیزه‌مان را در هر بازی به میدان خواهیم آورد تا قهرمان شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)