مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌گوید این تیم یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و به همین خاطر این تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است.

گئوررگی گولسیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خودش در فصل جدید به صحبت پرداخت. او می‌گوید زمانی که یورو ۲۰۲۴ برگزار می‌شد پیشنهادهایی از چند باشگاه اروپای شرقی و آسیایی داشت اما بعد از مشورت با خانواده تصمیم گرفت فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد. او همچنین می‌گوید هدف این تیم کسب قهرمانی مجدد در لیگ است و امیدوار است با گاریدو به این مهم دست پیدا کند.

* بعد از بازگشت از تیم ملی، شرایط خودت چطور است؟

فصل قبل برای من خیلی طولانی بود چون بعد از فصل طولانی لیگ برتر، برای یک کمپ یک ماهه برای حضور در یورو مستقیم راهی آلمان شدم. بازی‌های سختی در یورو داشتیم و البته تجربه گرانبهایی به دست آوردم. بعد از استراحت به پرسپولیس برگشتم و کاملا آماده فصل جدید هستم و هیچ مصدومیتی ندارم.

* در یورو ۲۰۲۴ عملکرد بسیار خوبی داشتی. از آن مسابقات بگو، چه شد که گرجستان نتوانست به عملکرد خوب خود ادامه دهد؟

یورو تورنمنت بسیار خاصی است چون تیم ضعیف پیدا نمی‌شود. ما عملکرد خوبی در یورو داشتیم و در دور گروهی بازی‌های سختی داشتیم و توانستیم صعود کنیم. بدشانس بودیم که در دور حذفی به اسپانیا برخوردیم که بهترین تیم جام بود. کیفیت آنها بسیار بالا بود. در هر صورت عملکرد ما در تورنمنت خوب بود. در ادامه تا زمانی که لیگ ملت‌ها شروع شود بازی‌های سختی داریم.

* با توجه به عملکرد بسیار خوب در یورو ۲۰۲۴ احتمالا پیشنهادهای بسیار خوبی داشتی. آیا می‌توانی بگویی از کدام باشگاه‌ها پیشنهاد داشتی؟

بعد از یورو و در خلال آن پیشنهادهایی از باشگاه‌های اروپای شرقی و آسیایی داشتم و بررسی کردم ولی در پایان با خانواده حرف زدم و به این نتیجه رسیدیم که در پرسپولیس، تیمی که عاشقش هستم بمانم.

* با وجود پیشنهادهایی که داشتی، چه شد که پرسپولیس را انتخاب کردی و قراردادت تمدید شد؟

پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها در آسیاست. اینجا برای من مثل خانواده است و خیلی احساس راحتی دارم. آنها من را می‌شناسند و من هم آنها را می‌شناسم. وقتی وارد کشور جدیدی می‌شوید و با فرهنگ جدیدی روبرو می‌شوید در ابتدا کار سختی دارید چون باید سازگار شوید. شما و شخصیت‌تان را نمی‌شناسند. اینجا احساس خوبی دارم و انگار در خانواده هستم.

* شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟ به نظرت جدایی چند بازیکن مثل بیرانوند و ترابی تاثیرگذار است؟

برای فصل جدید تیم خوبی داریم. البته بعضی بازیکنان رفتند و بعضی آمدند. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر بازیکنان خوبی برای ما بودند ولی فوتبال همین است. بازیکنان می‌آیند و می‌روند. ما بازیکنان خوبی خریدیم و امیدوارم تمام تلاششان را برای تیم بکنند چون ما عادت داریم قهرمان شویم و باید تلاش کنیم دوباره قهرمان شویم. نه تنها در لیگ بلکه قهرمان جام حذفی هم شویم و در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. بنابراین اهداف بزرگی در پرسپولیس داریم.

* یکی از نکات مثبت پرسپولیس این است که بعد از پایان فصل تمام مطالبات بازیکنان پرداخت شد. آیا این موضوع روی عملکرد تیم تاثیرگذار است؟

تمام جزئیات در فوتبال حتی جزئیات کوچک خیلی مهم هستند. طلب‌های فصل قبل پرداخت شده است که رفتار خوب مدیران را نشان داد. البته این چیز خاص و عجیبی نیست و باید اینطور باشد. احترام به قرارداد را نشان می‌دهد. جزئیات زیادی است که گام به گام پیش خواهد رفت. مدیران باشگاه تلاش می‌کنند که شرایط را به سمت عالی پیش ببرند. این یک چالش برای مدیران پرسپولیس هم هست و امیدوارم گام به گام برای آنها هم خوب پیش برود.

* همکاری با گاریدو را چطور ارزیابی می‌کنی؟ به نظر تو او می‌تواند با پرسپولیس قهرمان شود؟

آقای گاریدو مربی باتجربه‌ای است و کار کردن با او جالب خواهد بود. او از فرهنگ جدیدی آمده و قطعا با چالش‌هایی روبرو خواهد شد و به او بستگی دارد که با چالش‌ها چطور برخورد کند. تا الان کار کردن با او جالب بوده و امیدوارم با او قهرمان شویم چون مهمترین هدف برای ما قهرمانی است و امیدوارم حضور گاریدو به ما در این فصل کمک کند.

* بازیکنان جدیدی که‌ به پرسپولیس آمدند را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازیکنان جدیدی را که خریدیم دوست دارم. همه بازیکنان باکیفیتی هستند و قطعا به زمان نیاز دارند تا سازگار شوند. خودم این شرایط را داشتم و سپری کردم و می‌دانم که آسان نیست چون هر بار ممکن است با سختی‌هایی روبرو شوند ولی در پرسپولیس همه رابطه خوب و دوستانه‌ای دارند.  فضای خوبی در تیم هست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به این بازیکنان کمک کنیم تا خیلی زود سازگار شوند. امیدوارم آنها این فصل خیلی به من کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)